Mooria Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Jeg har hamstra en del sminke på salg og på ebay, og har plutselig mye mer enn jeg klarer å bruke opp i nærmeste framtid.. så jeg lurer på hvor lenge ubrukt sminke egentlig holder seg? Noen som vet? Litt kjedelig å evt måtte kaste ting om det blir ødelagt før jeg rekker å bruke det:/
Gjest Pistasjnøtt Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Det skal stå på hver ting. Bilde av en liten beholder, hvor det står 6, 12 eller 18 - det er antall måneder produktet er holdbart fra det åpnes. Hus også at hvis det er Kinasminke, kan det være mye rart(ikke gode ting) i, og det kan være dyretestet.
Mooria Skrevet 19. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2016 21 timer siden, Rampepus skrev: Det skal stå på hver ting. Bilde av en liten beholder, hvor det står 6, 12 eller 18 - det er antall måneder produktet er holdbart fra det åpnes. Hus også at hvis det er Kinasminke, kan det være mye rart(ikke gode ting) i, og det kan være dyretestet. Ja jeg er klar over det, men jeg mener ny sminke som er forseglet og ubrukt, det har vel lenger holdbarhet enn ting som er åpnet og brukt, med tanke på bakterievekst osv? Kjøper kun kjente merker som Max Factor og lignende, er ikke interessert i å kjøpe ukjente kina-varer:)
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 Finn batch-koden. Det finnes flere nettsider som har oversikt over hvor lenge produktenes shelf-life blir om man har riktig batch kode Anonymkode: 9ada0...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå