Gå til innhold

Synd på de som ikke har tannlegeblekede tenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å bleke tennene mine hos tannlege, og jeg har et blendende vakkert smil kan man si.
JEg har sett andre med naturlige tenner, og de ser så ustelte ut. Det er nesten så jeg kjenner den dårlige ånden på ti meters avstand!

Hjemmebleking av tenner er ikke bra, det ser fort ujevnt ut og man vet ikke hvilke skadelige kjemikalier som er der.
Så ja, det er tryggere med tannlegebleking, litt dyrere, men absolutt verdt det.
Hvem vil vel gå rundt med gule tenner?

Not moi!

Anonymkode: 43cb2...0e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:tanpuss:Holder meg til tannbørsten jeg :Nikke:

Anonymkode: 0c4d5...087

• Liker 11
Skrevet

Blir du ikke lei av å synes synd på andre hele tiden? Synd på de som ikke har frisørbleket hår, synd på de som ikke bleker tenner hos tannlegen, synd på de som ikke har merkeklær. Om du skal bli trist på alles vegne for slike ting kan du ikke ha mange gode dager.

Anonymkode: 6765f...dfa

• Liker 26
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du ikke lei av å synes synd på andre hele tiden? Synd på de som ikke har frisørbleket hår, synd på de som ikke bleker tenner hos tannlegen, synd på de som ikke har merkeklær. Om du skal bli trist på alles vegne for slike ting kan du ikke ha mange gode dager.

Jeg syns det er synd at de ikke ser potensialet de har i seg. Alle kan bli vakre, om de bare ser hvor lite som skal til!

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er synd at de ikke ser potensialet de har i seg. Alle kan bli vakre, om de bare ser hvor lite som skal til!

Så synd. Håper du finner en effektiv måte å håndtere all tristheten din på :klem:

• Liker 14
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan skjønne hva du tenker, men dette handler nok mer om økonomi enn at man ikke ser potensialet. Noen innfinner seg rett og slett med at de ikke har blendahvite tenner selv om de ser hvor vakkert det er på andre. 

• Liker 1
Skrevet

Det er synd på dem som ikke klarer å se at alle er vakre på hvert sitt vis!

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, Ms. Steele skrev:

Jeg kan skjønne hva du tenker, men dette handler nok mer om økonomi enn at man ikke ser potensialet. Noen innfinner seg rett og slett med at de ikke har blendahvite tenner selv om de ser hvor vakkert det er på andre. 

Jeg har definitivt råd til å bleke tennene og kunne til og med fått det gratis hos bekjente, men velger å la være. Hvorfor? Fordi tennene mine er supre som de er, og et bleket "blendahvitt" smil ikke er noe vi alle trakter etter. Det er veldig mange som har bleket tennene for mye og ser kunstige ut, det synes jeg er mye verre...

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, Bokdamen skrev:

Jeg har definitivt råd til å bleke tennene og kunne til og med fått det gratis hos bekjente, men velger å la være. Hvorfor? Fordi tennene mine er supre som de er, og et bleket "blendahvitt" smil ikke er noe vi alle trakter etter. Det er veldig mange som har bleket tennene for mye og ser kunstige ut, det synes jeg er mye verre...

Men da har du nok mer hvite tenner enn de som TS viser til? Ikke vet jeg. Var bare en tanke.

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å bleke tennene mine hos tannlege, og jeg har et blendende vakkert smil kan man si.
JEg har sett andre med naturlige tenner, og de ser så ustelte ut. Det er nesten så jeg kjenner den dårlige ånden på ti meters avstand!

Hjemmebleking av tenner er ikke bra, det ser fort ujevnt ut og man vet ikke hvilke skadelige kjemikalier som er der.
Så ja, det er tryggere med tannlegebleking, litt dyrere, men absolutt verdt det.

Not moi!

Godt forsøk...

• Liker 4
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Not moi!

Det var dagens reklame fra en som kan leve at at andre bleker tennene sine hos tannlegen. 

Hvilke kjemikalier som brukes aner du lite og ingenting om, heller ikke hvilken skadeligmeffektmdette kan ha på sikt, både for deg, din fertilitet og miljøet. 

Tenk og over at noen er allergisk mot blekekjemikaliene og derfor ikke kan gå rundt med kunstig, Blenda hvitt smil. 

Anonymkode: b2ccc...576

• Liker 2
Skrevet

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Not moi!

Som Ross i Friends?

• Liker 4
Gjest Christina146
Skrevet

Synes det er synd på de som har så brune tenner at de faktisk må bleke de jeg. :ph34r:

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Du har tydeligvis gule tenner som du må kamuflere ved å betale tannlege jevnlig å bleke. Vi andre slipper det- vi HAR pene ,sunne passe hvite tenner. Beklager at ikke alle er like heldige.

Btw, det SYNS ofte når falsk farge både på tenner og "blondr hår ".

Anonymkode: 7f37e...9d7

• Liker 5
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Du har tydeligvis gule tenner som du må kamuflere ved å betale tannlege jevnlig å bleke. Vi andre slipper det- vi HAR pene ,sunne passe hvite tenner. Beklager at ikke alle er like heldige.

Btw, det SYNS ofte når falsk farge både på tenner og "blondr hår ".

Anonymkode: 7f37e...9d7

Nemlig!

Anonymkode: 2e0b0...86f

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke perfekte tenner men liker dem likevel. Skjønner ikke hvorfor alle må være så "perfekte" for å være vakker i dine øyne.

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Christina146 skrev:

Synes det er synd på de som har så brune tenner at de faktisk må bleke de jeg. :ph34r:

De aller fleste som bleker tennene har nok  mer enn hvite nok tenner fra før. 

• Liker 2
Skrevet

Det ser rimelig kunstig ut når man er 50-60 år å ha blenda hvite tenner. Botox, fake tenner og kosmetisk kirurgi vitner mer om usikkerhet. Er i grunnen trist at man må ty til slikt for å føle seg vakker.

Anonymkode: 3053d...203

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Not moi!

Høres veldig ut som den tråden for én dag siden eller så som synes synd på alle som ikke hadde frisørbleket hår. Selv har jeg bleket tennene med midler fra U.S.A., og er fantastisk fornøyd. Men hadde sikkert klar meg fint uten også, hvis jeg ikke hadde vært så glad i Pepsi Max. Jeg har dog aldri hatt hull i tennene dog, og tenker aldri at folk har tenner som får dem til å ha "dårlig ånde". De fleste pusser tennene hver dag, og noen får lettere gule tenner enn andre. Dårlig ånde har som regel andre årsaker enn dårlig tannpuss. For eksempel gikk jeg på universitetet med ei jente med veldig gule tenner, men jeg kjente aldri at hun hadde noen dårlig ånde og i dag er hun forlovet med en flott type. Til tider angrer jeg på at jeg bleket tennene for åtte år siden, for man ser veldig tydelig på dem at det ikke ser naturlig ut å ha så hvite tenner, men for all del. Gjort er gjort, men jeg gidder ikke å fortsette å bleke dem så lenge de ser unaturlig hvite ut. Ofte er det naturlige det beste. 

Anonymkode: 8a3f7...775

• Liker 1
Gjest Christina146
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

De aller fleste som bleker tennene har nok  mer enn hvite nok tenner fra før. 

Hvorfor bleke de da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...