AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Må bare sjekke for jeg forstår ingen verdens ting lenger. Hadde en prat med "daten" for 2,5 uker siden om noen ting som har plaget meg veldig mye. Det gikk helt okei, og det virket lysere. Nå når det virkelig ikke har endret seg noe, sa jeg ifra igår at jeg ikke ville møtes idag og at vi kan heller ses på ett senere planlagt tidspunkt. Han spør meg om dette er noe han har gjort eller har noe med han å gjøre hvorpå jeg svarer at det har det jo definitivt. Og svarer jeg får er: ahaa, også ingenting mer. forventer jeg for mye når jeg synes at han kunne brydd seg ett fnugg mer enn det ahaaet? Grunnen er at jeg vurderer å ende hele denne greia, men begynner å lure på om det er jeg som overanalysere. Anonymkode: 5b898...382
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Du må jo finne noen som du er kompatibel med. Om du overreagerer eller ikke spiller ingen rolle om dere begge viser normalt handlingsmønster og begge irriterer seg over den andre. Kanskje dere bare ikke passer sammen, rett og slett Anonymkode: 86a76...903 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. august 2016 #3 Skrevet 19. august 2016 Nei, jeg hadde definitivt gått videre. Du overreagerer ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå