AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Jeg hører/leser ofte at gutter liker selvsikre jenter. Men hva legger gutter i "selvsikker"? At hun tar initiativ? Ikke er sjenert? Anonymkode: 2f8a7...d86
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Kommer an på mannen...de usikre gutta liker ikke selvsikre jenter, det har jeg lært 😄 Men ja, de vil helst at vi går med rett rygg, gløde av glede, vil at andre gutter/menn skal snu seg etter oss, godt likt av familie og venner, være søte, vennlige og sosiale, ikke heve stemmen, tar initiativ til sex, ha selvtillit men ikke for mye, .... Ikke lett å vite hvor lista ligger hos gutta, det varierer, så man på prøve seg frem... Anonymkode: 79841...306 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #3 Skrevet 19. august 2016 Den 18.8.2016 at 17.22, AnonymBruker skrev: Jeg hører/leser ofte at gutter liker selvsikre jenter. Men hva legger gutter i "selvsikker"? At hun tar initiativ? Ikke er sjenert? Anonymkode: 2f8a7...d86 At du spør om det indikerer i allefall at du ikke er selvsikker! Anonymkode: 3d1dc...997
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #4 Skrevet 19. august 2016 At man er trygg på seg selv og den man er. Man trenger ikke være den som snakker mest eller høyest. Man bare har et trygt kroppspråk og blir ikke tatt på sengen for alle småting. Anonymkode: d80cb...04a 1
Gjest NotNaomi Skrevet 20. august 2016 #5 Skrevet 20. august 2016 Tror det mest handler om at vi godtar oss selv uten å klage på utseendet og evnene våre. Har møtt mange gutter som blir dritt lei jenter som hele tiden klager fordi de ikke føler seg bra nok,snakker slanking osv. Skjønner godt at sånt blir frustrerende og slitsomt å høre på.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #6 Skrevet 20. august 2016 Den 18.8.2016 at 17.58, AnonymBruker skrev: Kommer an på mannen...de usikre gutta liker ikke selvsikre jenter, det har jeg lært 😄 Men ja, de vil helst at vi går med rett rygg, gløde av glede, vil at andre gutter/menn skal snu seg etter oss, godt likt av familie og venner, være søte, vennlige og sosiale, ikke heve stemmen, tar initiativ til sex, ha selvtillit men ikke for mye, .... Ikke lett å vite hvor lista ligger hos gutta, det varierer, så man på prøve seg frem... Anonymkode: 79841...306 Sånn var jeg før, helt til jeg møtte en mann som ville ha kontrollen og styringen, javel, tenkte jeg, vær så god, hvis det er så viktig for deg så skal du vel få lov. Jeg sliter som faen nå.... Anonymkode: eb6b8...7e7
Aule Skrevet 21. august 2016 #7 Skrevet 21. august 2016 Den 19.08.2016 at 1.05, AnonymBruker skrev: At man er trygg på seg selv og den man er. Man trenger ikke være den som snakker mest eller høyest. Man bare har et trygt kroppspråk og blir ikke tatt på sengen for alle småting. Anonymkode: d80cb...04a Enig her. En del forveksler nok selvsikker med frekkhet/ufordragelighet/bitchy oppførsel. En bekjent kvinne på ca 40 har denne roen og feminiteten ved seg som gjør at jeg har lyst å knulle henne hardt opp etter veggen hver gang jeg møter henne. Hun har en solid og bra jobb, god økonomi, men samtidig er hun feminin, elsker matlaging og husvask, og hun er ekstremt tålmodig og klager sjelden/aldri. Jeg misunner samboeren hennes
Erazor Skrevet 21. august 2016 #8 Skrevet 21. august 2016 Den 8/20/2016 at 3.09, NotNaomi skrev: Tror det mest handler om at vi godtar oss selv uten å klage på utseendet og evnene våre. Har møtt mange gutter som blir dritt lei jenter som hele tiden klager fordi de ikke føler seg bra nok,snakker slanking osv. Skjønner godt at sånt blir frustrerende og slitsomt å høre på. En viktig del av det er å ikke ha behov for konstant bekreftelse og kontroll på partneren. Det finnes mange som oppkonstruerer skrekkscenarioer i hodet uten at det er noe grunnlag for det. Tillit er viktig, ikke minst for at man skal kunne ha frihet nok til at man ikke føler at man må søke og deretter avlegge rapport hver gang man gjør noe uten partneren. En selvsikker partner vil være trygg nok til at slike ting ikke blir et problem. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå