fiole Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 er vi ikke alle anonyme her inne så lenge vi ikke bruker bilde av oss selv?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Jo er det Stort sett i alle fall, så lenge man ikke legger ut informasjon som lett kan gjenkjennes. Anonymkode: 72d31...0b4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Jo, men igjen, om du i en tråd skriver om dine to barn, i en annen tråd at du elsker Spania og drar dit hver sommer, en tredje tråd der du skriver at du jobber som sykeplier, en femte der du forteller om dine to hunder av rasen X og Y, en sjette tråd der du poster link til en kjole du nylig har kjøpt som du elsker, for så å skrive i en syvende tråd om hvordan du elsker å bli pult av mannen din, mens han er kledd ut som en kvinne, og du har på deg bleie. Satt sammen så blir ikke dette så anonymt lenger, og med sensitiv informasjon i tillegg, som eksempel 7, kan det bli temmelig kleint i tillegg. Anonymkode: c729e...b68 9
fiole Skrevet 18. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2016 Tenkte meg akkurat det! Jeg registrerer at det er enkelte som kaller det å "feige ut" om man bruker anonym knappen, noe jeg (mulig er jeg noe dum) ikke helt forstår, er man liksom ekstra anonym og feig i tillegg???? Jeg bare lurer......
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #6 Skrevet 18. august 2016 1 minutt siden, fiole skrev: Tenkte meg akkurat det! Jeg registrerer at det er enkelte som kaller det å "feige ut" om man bruker anonym knappen, noe jeg (mulig er jeg noe dum) ikke helt forstår, er man liksom ekstra anonym og feig i tillegg???? Jeg bare lurer...... Tror det handler mer om at de som plutselig kommer med "du er feig som er AB" har gått tom for gode argumenter så da slenger de ut en sånn en, og forteller seg selv at det ikke er vits å ta anonyme brukere seriøst uansett. Anonymkode: 72d31...0b4
linsejesus Skrevet 18. august 2016 #7 Skrevet 18. august 2016 Moderator kan se hvilken bruker som poster anonymt.
Mari Y Skrevet 18. august 2016 #8 Skrevet 18. august 2016 1 time siden, fiole skrev: Tenkte meg akkurat det! Jeg registrerer at det er enkelte som kaller det å "feige ut" om man bruker anonym knappen, noe jeg (mulig er jeg noe dum) ikke helt forstår, er man liksom ekstra anonym og feig i tillegg???? Jeg bare lurer...... Bare dersom man hetser eller mobber andre på nett, eller legger ut sensitiv informasjon om andre. Og poster anonymt. Det er feigt 1
fiole Skrevet 18. august 2016 Forfatter #9 Skrevet 18. august 2016 15 minutter siden, Mari Y skrev: Bare dersom man hetser eller mobber andre på nett, eller legger ut sensitiv informasjon om andre. Og poster anonymt. Det er feigt Ok, da er det slik at anonyme kjenner igjen hverandre og "kaster" skit seg imellom. Ja det er feigt!
Mari Y Skrevet 18. august 2016 #10 Skrevet 18. august 2016 5 timer siden, fiole skrev: Ok, da er det slik at anonyme kjenner igjen hverandre og "kaster" skit seg imellom. Ja det er feigt! Nå tenker jeg på de som gjør det, uansett om folk hetser tilbake eller ikke. Eller mobber over nett. Dvs poster anonymt for ikke å bli gjenkjent, og skriver masse hatefulle innlegg. Men om de blir avslørt er de ikke alltid så tøffe
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #11 Skrevet 19. august 2016 14 timer siden, fiole skrev: Tenkte meg akkurat det! Jeg registrerer at det er enkelte som kaller det å "feige ut" om man bruker anonym knappen, noe jeg (mulig er jeg noe dum) ikke helt forstår, er man liksom ekstra anonym og feig i tillegg???? Jeg bare lurer...... Jeg gjør det mest i tilfeller der jeg ikke ønsker det koblet til nicket mitt. Også tenker jeg mye på at det jeg skriver på KG, det kan fort bli delt i andre sosiale medier; Facebook etc. Det er jo egne delingsknapper for det i hvert innlegg på KG. Har litt med det å gjøre. Anonymkode: 819dd...6d8
Mari Y Skrevet 19. august 2016 #12 Skrevet 19. august 2016 Evt tenker jeg over det jeg sier, også over nett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå