Gå til innhold

Er det innenfor å knulle naboen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i en bygård i Oslo. 5 leiligheter i bygården. Hun som bor over meg drar tidlig på jobb, kommer hjem i 3-4 tiden og går sjelden ut. Kan telle på en hånd de gangene (når jeg har vært hjemme) at hun har hatt besøk. Jeg har bodd her i to år..

Hun er dritlekker. Fin kropp og nydelig smil. Men hun virker å være så alene og ensom. Denne sommeren måtte jeg tilbringe ferien min i leiligheten for å gjøre ekstraarbeid (data) så jeg har lagt merke til dette. Jeg har kun pratet med henne en gang i sommer (traff på henne i oppgangen), og selv om hun er veldig hyggelig og smiler så virker det som det er noe udefinert med henne. At hun har en bagasje.

Jeg er leder i sameiet i bygården og har vært med på noe planlegging av genrelt vedlikehold i bygården. Hun over har aldri stilt opp på noe møter. Så jeg har lyst å avlegge henne en visitt for å gi henne litt info. Men jeg har baktanker...hun er dritdeilig og har lyst å bli bedre kjent med henne. Hva gjør jeg???

Anonymkode: a4347...d59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Så lenge hun er over seksuell lavalder og samtykker så ser jeg ikke hvorfor dette skulle være utenfor. 

Har selv hatt sex med naboer. 

• Liker 3
Skrevet

Hvilken baktanker har du? Hva er du ute etter?

Anonymkode: d954f...e15

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i en bygård i Oslo. 5 leiligheter i bygården. Hun som bor over meg drar tidlig på jobb, kommer hjem i 3-4 tiden og går sjelden ut. Kan telle på en hånd de gangene (når jeg har vært hjemme) at hun har hatt besøk. Jeg har bodd her i to år..

Hun er dritlekker. Fin kropp og nydelig smil. Men hun virker å være så alene og ensom. Denne sommeren måtte jeg tilbringe ferien min i leiligheten for å gjøre ekstraarbeid (data) så jeg har lagt merke til dette. Jeg har kun pratet med henne en gang i sommer (traff på henne i oppgangen), og selv om hun er veldig hyggelig og smiler så virker det som det er noe udefinert med henne. At hun har en bagasje.

Jeg er leder i sameiet i bygården og har vært med på noe planlegging av genrelt vedlikehold i bygården. Hun over har aldri stilt opp på noe møter. Så jeg har lyst å avlegge henne en visitt for å gi henne litt info. Men jeg har baktanker...hun er dritdeilig og har lyst å bli bedre kjent med henne. Hva gjør jeg???

Go for it:P

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken baktanker har du? Hva er du ute etter?

Anonymkode: d954f...e15

Les overskriften!

Skrevet

Er lov å prøve seg, men ikke sikkert du kommer lengre enn til dørstokken heller :) 

• Liker 12
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjør på

Skrevet

Selvfølgelig lar du det være, ts. Vær voksen, gjør den jobben du skal gjøre som leder og styr lystene dine. Hva folk måtte ha av bagasje eller annet i sitt liv er ingenting du har noe med, spesielt ikke ettersom du har baktanker. Full skjerpings nå. 

Anonymkode: 62860...920

• Liker 6
Skrevet

Det høres ut som du er litt desperat selv, men prøver å vinkle det til å få denne naboen din til å være den desperate? Og som vil være et "lett bytte" fordi hun "aldri" har besøk eller drar ut på byen? For hvem annen enn en desperat mann er det som sitter og dveler ved tanken om at en dritdeilig nabodame kan være aktuell å knulle fordi hun muligens er ensom og har bagasje? Hadde du hatt sjans på dritdeilige damer hadde du bare kunnet dratt på byen og funnet deg noen. Men du går etter de som du mener er sårbare, fordi du tenker at du egentlig ellers ikke hadde hatt sjans på henne :P

Kjipt for naboadama da, hvis hun i realiteten er ensom og har bagasje, men nå også har en crazy nabodude som følger med på hennes manglende sosiale liv i håp om å få tømt seg. Mye rart man skal havne borti som pen singel dame som er introvert og trives i eget selskap!

• Liker 19
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du at hun jobber i alle de timene, fra tidlig på dagen til i 3-4-tiden (på natten)? Kanskje er hun hos en kjæreste...

Om hun er alene og ensom, er det kanskje venner og mennesker med gode hensikter som hun trenger i livet sitt, og ikke mennesker som deg som vil utnytte henne sexuelt!

Anonymkode: 4255a...3ed

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Det høres ut som du er litt desperat selv, men prøver å vinkle det til å få denne naboen din til å være den desperate? Og som vil være et "lett bytte" fordi hun "aldri" har besøk eller drar ut på byen? For hvem annen enn en desperat mann er det som sitter og dveler ved tanken om at en dritdeilig nabodame kan være aktuell å knulle fordi hun muligens er ensom og har bagasje? Hadde du hatt sjans på dritdeilige damer hadde du bare kunnet dratt på byen og funnet deg noen. Men du går etter de som du mener er sårbare, fordi du tenker at du egentlig ellers ikke hadde hatt sjans på henne :P

Kjipt for naboadama da, hvis hun i realiteten er ensom og har bagasje, men nå også har en crazy nabodude som følger med på hennes manglende sosiale liv i håp om å få tømt seg. Mye rart man skal havne borti som pen singel dame som er introvert og trives i eget selskap!

Neinei..Jeg tviler på hun er desperat. Men hun virker så ensom. Kan ikke skjønne hvorfor hun er det, fordi hun utseendemessig ser helt sykt deilig ut. Om det er noen som er desperat så må det være meg! Jeg blir helt trollbundet av den dama der.

Joda, jeg drømmer om å knulle henne. Men jeg tror jammen meg jeg hadde giftet henne på flekken. Så deilig er hun. Tror hun må ha en viss karakter også. Feks da vi hadde en vannlekkasje i kjellerbodene i fjor, så jeg med mine egne øyne at hun fikk ødelagt mange verdifulle ting i boden sin, og hun bare dro hun på skuldrene sine og sa at ting kan erstattes.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Neinei..Jeg tviler på hun er desperat. Men hun virker så ensom. Kan ikke skjønne hvorfor hun er det, fordi hun utseendemessig ser helt sykt deilig ut. Om det er noen som er desperat så må det være meg! Jeg blir helt trollbundet av den dama der.

Joda, jeg drømmer om å knulle henne. Men jeg tror jammen meg jeg hadde giftet henne på flekken. Så deilig er hun. Tror hun må ha en viss karakter også. Feks da vi hadde en vannlekkasje i kjellerbodene i fjor, så jeg med mine egne øyne at hun fikk ødelagt mange verdifulle ting i boden sin, og hun bare dro hun på skuldrene sine og sa at ting kan erstattes.

Du forstår ikke hvordan vakre mennesker også kan være ensomme? :klo:

Anonymkode: 4255a...3ed

• Liker 5
Skrevet

Hvordan ser hun ut?

Anonymkode: 16484...c79

Skrevet

helt sikkert en utkledd mann, lykke til 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ser hun ut?

Anonymkode: 16484...c79

Man har jo det inntrykk av at sykt pene mennesker har mer venner enn andre.

Hun har langt blondt hår, store pupper, velformet rumpe og noe av de mest blåe øynene jeg har sett. Hun er kanskje ensom fordi hun er langt hjemmefra? Hun har nordlandsdialekt.

Gjest Frodo Baggins
Skrevet (endret)

Det er bare innafor om hun ønsker å ha sex med deg. 

Og at hun er over myndig.. 

Endret av Frodo Baggins
Skrevet

Gud, som jeg hater innpåslitne naboer! Du gjør ditt beste for å vise at du absolutt ikke er interessert i å bli kjent med dem fordi du vet at det kommer til å ende opp med at de 'bare stikker innom' i tide og utide. Du kan ikke si at du har andre planer fordi de har full oversikt over hvem som kommer og går, og du kan banne på at de ikke anser 'Netflix og smågodt i sofaen for meg selv' som en god nok unnskyldning til å takke nei.

Du må være høflig fordi de tross alt er naboene dine, så du klistrer på deg et smil der du står midt i trappa mens de prater. Og prater. Og prater. Etterhvert er du så lei at du begynner å bevege deg sakte oppover, et trappetrinn av gangen. Kanskje du klarer å låse opp døra og komme deg inn i leiligheten din uten at de merker det? De fortsetter å prate.

Endelig kommer du deg inn leiligheten og heretter prøver du å unngå den plagsomme naboen ved å sjekke trappeoppgangen før du går ut. Det går strålende inntil han plutselig en dag ringer på og 'skal gi deg litt info om vedlikehold i bygården'. :bond:

• Liker 10
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Bare om begge vil og er single.

Skrevet

Høres nesten ut som ts tror han skal 'redde' denne ensomme og flotte naboen med å knulle (så sympatisk) henne.

For all del, ring på og presenter deg. Men ikke tving deg inn!

Anonymkode: 349fb...995

Skrevet
1 time siden, makkapakka skrev:

helt sikkert en utkledd mann, lykke til 

:sprettoy::fnise::laugh::laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...