Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på såå mange mislykkede Tinder og Sukker dater det siste året også viser det seg at drømmemannen har vært rett foran nesa mi i over et år. Alt som skulle til var et lite "Hei, er det ledig her?" og vips så var det gjort. Har vært småbetatt av fyren siden vi møttes første gangen, men tok meg aldri mot til å prate med han før i våres og siden da har det bare gått en vei. ♥ Utrolig hvor lite som faktisk skal til noen ganger! Jeg er nesten litt sjokkert over hvor fort vi klikket sammen og fant tonen med en gang. Evig takknemlig for at jeg endelig turte å snakke til han. Jeg var en av de personen som sa til familie og venner at jeg nok aldri kom til å få meg noe kjæreste, men det snudde fortere enn forventet gitt.

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden. Jeg bare er så lykkelig at jeg nesten blir litt kvalm av meg selv til tider :fnise: 

Kanskje denne tråden kan få noen av dere andre som er småbetatt av noen til å samle mot til å snakke med personen. Hvem vet? Kanskje dere er like heldige. :laugh:

Anonymkode: b62e8...6ef

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempekoselig. Helt sikker på at alle som er nyghostet, nydumpet, evigsingle, deppa og lei seg setter veldig pris på å få dette trykket opp i ansiktet :)

Anonymkode: c2953...e5e

Gjest NotNaomi
Skrevet

Er så bra at noen formidler lykke her :-) Og enig i at det er lurt å bare ta sjansen iblant. Det beste kan være rett foran nesa noen ganger,sant det :-)

Gjest NotNaomi
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjempekoselig. Helt sikker på at alle som er nyghostet, nydumpet, evigsingle, deppa og lei seg setter veldig pris på å få dette trykket opp i ansiktet :)

Anonymkode: c2953...e5e

Herregud,skal en virkelig ikke gi uttrykk for lykke fordi andre ikke er så lykkelige for tiden? For en vanvittig trist verden det ville vært om en bare skulle formidle det triste og vanskelige. Det ville jo blitt sjukt deprimerende. Er det mulig...

Skrevet

Gratulerer. Og nyt den fantastiske følelsen. Det fortjener du.

Men vær obs på at han før eller siden vil prøve å stikke den skitne penisen sin inni deg. Det slår aldri feil, menn er ekstremt forutsigbare.

Anonymkode: fbf51...8c0

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på såå mange mislykkede Tinder og Sukker dater det siste året også viser det seg at drømmemannen har vært rett foran nesa mi i over et år. Alt som skulle til var et lite "Hei, er det ledig her?" og vips så var det gjort. Har vært småbetatt av fyren siden vi møttes første gangen, men tok meg aldri mot til å prate med han før i våres og siden da har det bare gått en vei. ♥ Utrolig hvor lite som faktisk skal til noen ganger! Jeg er nesten litt sjokkert over hvor fort vi klikket sammen og fant tonen med en gang. Evig takknemlig for at jeg endelig turte å snakke til han. Jeg var en av de personen som sa til familie og venner at jeg nok aldri kom til å få meg noe kjæreste, men det snudde fortere enn forventet gitt.

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden. Jeg bare er så lykkelig at jeg nesten blir litt kvalm av meg selv til tider :fnise: 

Kanskje denne tråden kan få noen av dere andre som er småbetatt av noen til å samle mot til å snakke med personen. Hvem vet? Kanskje dere er like heldige. :laugh:

Gleder meg virkelig på dine vegne, kjekt å lese om hyggelige hendelser vettu:)

Hørte nesten at DU MÅTTE BARE FÅ DET UT!!!!!!

Gjest CecilieX
Skrevet

Så hyggelig med en positiv tråd og at du prøver å formidle at der er håp for de som er i samme situasjon som du har vært!

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor møtte du han og hvordan gikk du frem? 

Anonymkode: f0462...052

Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet

Så fint, Ts! Nyt det! <3 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:)

Anonymkode: 57331...ba4

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer. Og nyt den fantastiske følelsen. Det fortjener du.

Men vær obs på at han før eller siden vil prøve å stikke den skitne penisen sin inni deg. Det slår aldri feil, menn er ekstremt forutsigbare.

Anonymkode: fbf51...8c0

Det har han allerede fått lov til å gjøre og han gjør en meget god jobb:P

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor møtte du han og hvordan gikk du frem? 

Anonymkode: f0462...052

Vi gikk på samme skole så jeg så ham av og til i gangene og i kantina :) Så han satt alene en dag og da bare tok jeg mot til meg og spurte om jeg kunne joine han. Hadde en veldig hyggelig samtale om alt og ingenting og så bare utviklet det seg derfra egentlig. Han ble ferdig med sin bachelor i sommer da så vi ser hverandre ikke lenger på skolen, men det trenger vi jo egentlig ikke lenger heller nå :laugh:

• Liker 3
Skrevet

Kjekt lesestoff !!!

Anonymkode: c7e5a...a66

Skrevet

Så bra :) vi trenger slike positive og friske pust her inne. Så nå ble jeg glad på dine vegne :) 

Anonymkode: 92df6...5e1

• Liker 1
Skrevet

Glad på dine vegne! "Når du minst venter det"- frasen slår tydeligvis til av og til! Masse lykke til videre! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...