Gå til innhold

ONSen min vil jeg skal erstatte kjolen hennes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt sykt. Jeg sølte sæd på kjolen til ei jeg hadde med meg hjem fra byen for ons. Den kan visst ikke vaskes i vaskemaskinen, og hun mener jeg må bidra til å betale for rens av kjolen siden den var veldig dyr. Kan hun kreve dette?

Anonymkode: 075b3...282

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kan ikke kreve. Men det hadde vært høflig av deg å tilby deg å bidra. 

Anonymkode: a6933...c0d

• Liker 34
Skrevet

Eh nei ikke betal noenting. 

Anonymkode: b8cd7...6dd

• Liker 6
Skrevet

Hvis hun ikke vil ha sæd på kjolen sin så bør hun jo ikke ha sex med den på seg/like i nærheten. Enten er hun ikke helt stabil, eller så trenger hun penger og har funnet en kreativ måte å få tak i litt på. Alle vet jo at sex innebærer kroppsvæsker.

• Liker 20
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Vær gentleman og tilby å betale for rensen. 

Skrevet

Jeg hadde ikke forventet noe. Dumt å ha på dyr kjole når man har seg:P

Anonymkode: 1734d...d08

• Liker 2
Skrevet

Pøh! La hun betale for det selv. Rens måtte hun uansett ut med når hun drar på seg noe slikt ut på byn. 

• Liker 11
Skrevet

Betal for rensen, værtfall halvparten.

Anonymkode: c6d04...a3a

• Liker 5
Skrevet (endret)

hvis kjolen er så dyr, hvorfor ikke henge den opp pent på en trygg plass før sexen? ikke legge den i senga  mens dere har sex, blir jo garantert skader på den da. rifter, rynker, flekker - you name it.
samme grunn at jeg alltid knepper opp skjortene mine før sex, aldri river av knappene.  tar vare på klærne.

Endret av herremann
  • Liker 3
Skrevet

Hun kan selvfølgelig ikke kreve noe som helst, og bør selv ta ansvaret for slike dyre klær. 

Når det er sagt, hadde det jo vært veldig koselig gjort av deg å være med på å dele regningen i hvert fall.

• Liker 4
Skrevet

Hun svindler deg. Om hun var så redd for kjolen burde hun vært mer obs når hun hadde sex med deg. Hennes feil, hennes ansvar

Anonymkode: f64b1...98a

• Liker 3
Gjest NotNaomi
Skrevet

Det er noen rare problemstillinger her iblant. Tror ikke jeg ville spurt en ons om rens av kjole. Hadde neppe tenkt tanken en gang. Skjønner godt at du syns det er sjukt Ts,og nei,du trenger ikke betale rens :hoho: 

Skrevet (endret)

Hadde det vært en date så ja da burde du sponset rensen men det var tross alt en ONS, dere fikk en runde i høyet som var tanken bak det. Det ligger en risiko bak hele greia. 

Er det slik at hvis du hadde fått klamydia av henne så skulle hun betalt for behandlingen din? 

Endret av Forundret..
  • Liker 1
Skrevet

Dummeste jeg har hørt! Hun måtte vel likevel vasket/renset kjolen etter bruk? Og skal hun gå med en slik kjole på byen, så må hun nesten regne med at den ikke er like ren og pen etter bruk! 

• Liker 4
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Syns det er fair jeg, på samme måte som at du betaler minst halvparten av angrepilla om hun skulle hatt behov for å ta det.

Skrevet
Et øyeblikk siden, MadameDeRosa skrev:

Syns det er fair jeg, på samme måte som at du betaler minst halvparten av angrepilla om hun skulle hatt behov for å ta det.

Enig, og jeg ser det er flere som mener det.

• Liker 4
Skrevet

Var vel ingen som tvang henne til og ha på kjolen,jeg hadde ikke betalt en krone heller.

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, herremann skrev:

hvis kjolen er så dyr, hvorfor ikke henge den opp pent på en trygg plass før sexen? ikke legge den i senga  mens dere har sex, blir jo garantert skader på den da. rifter, rynker, flekker - you name it.
samme grunn at jeg alltid knepper opp skjortene mine før sex, aldri river av knappene.  tar vare på klærne.

Litt flaut...men..hun ga meg oralsex før vi hadde begynt skikkelig. Jeg kom litt tidlig, og sølte utover kjolen hennes. Regner med hun hadde planlagt å ta den av når kuken var stiv nok. Uansett greide jeg ikke mer etter det. Var slapp resten av onsen. Sikkert derfor hun er ekstra sur etterpå kanskje. Og ekstra surt om hun må betale for rens.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Hvor dyr er den pillen? Jeg må si at jeg ikke hadde tatt telefonen til en ONS for at han skulle betale meg 60kr ass....

Anonymkode: f64b1...98a

• Liker 4
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Litt flaut...men..hun ga meg oralsex før vi hadde begynt skikkelig. Jeg kom litt tidlig, og sølte utover kjolen hennes. Regner med hun hadde planlagt å ta den av når kuken var stiv nok.

Da burde du værtfall betale for rensen.

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...