tørkestativ Skrevet 21. august 2016 Forfatter #21 Skrevet 21. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingenting å tilføye, jeg vil bare gratulere deg med den kommende lille og si lykke til og kos deg! ❤️ Anonymkode: 15cc3...c15 Takk! Gleder meg kjempemasse 8 timer siden, MissPierce skrev: Sele til kanin eller kan fint brukes på en liten avlp. Kjøpte selv sele til kanin til en kattunge jeg hadde. Den koster 79,- på Europris ☺ Takk for tips! Skal sjekke ut
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #22 Skrevet 21. august 2016 Kjøp forsikringsgodkjent hundene, Ikke nettingskrammel som lager hakkemat av dyret i en kollisjon. Anonymkode: 88ae7...594 1
tørkestativ Skrevet 21. august 2016 Forfatter #24 Skrevet 21. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøp forsikringsgodkjent hundene, Ikke nettingskrammel som lager hakkemat av dyret i en kollisjon. Anonymkode: 88ae7...594 Har en flykasse? Hvis det heter det. Ville ikke ha et bur der valpen kan sette beina fast mellom åpningene på buret 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå