AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Mamma er 41 og ser veldig bra ut for alderen. Hun tar vare på både kropp og utseende. Det er ikke rart menn og til og med unggutter sikler når de ser henne. Uansett så er kjæresten min like gammel som meg. Altså 23. Når vi er på besøk hos mamma, kler hun seg dristig med utringning (hun har silikon) og gjerne korte skjørt eller en bukse hun får veldig fin rumpe i. Kjæresten min kan jo ikke annet enn å se på puppene og ser på rumpa når hun går fordi. I går var vi her og da lå hun på verandaen i en bikini string og bikini topp. Kjæresten min så nesten slik ut da han så ho Vet han synes hun er hot. Det har han sagt. Jeg har litt dårlig selvtillit og skjønner ikke hvorfor mamma må kle seg sånn når hun vet vi kommer på besøk? Jeg synes det er ubehagelig når han sitter å ser på puppene og hun små flørter med han. Greit hun er sånn med andre, men det er kleint når hun er sånn med han. Overreagerer jeg eller bør jeg ta en prat med henne? Anonymkode: 4c25f...d19 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Dumme ordbok! Skulle ikke stå bestille i overskriften, men BE. Beklager. Anonymkode: 4c25f...d19 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Mitt råd er å skaffe deg en kjæreste som har litt mer respekt for deg og heller ikke ser på sin egen svigermor som hot. Herlighet for en guttunge.. Anonymkode: 3cfb9...349 25
LeilaS Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 Eneste du kan gjøre er å ta en prat med henne. Si du føler deg ukomfortabel. 2
Ragnar89 Skrevet 18. august 2016 #6 Skrevet 18. august 2016 Skjønner kjæresten din godt jeg. Kvinner i sin beste alder er bare digg. Men silikonen er ikke nødvendig
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #7 Skrevet 18. august 2016 3 timer siden, WubWub skrev: Dump han og hun! Enig, da både mor og kjæreste oppfører seg respektløst og hensynsløst mot TS Anonymkode: 14f8d...a98 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #8 Skrevet 18. august 2016 kan du poste et bilde av din mor så vi kan få et intrykk av situasjonen? Anonymkode: 93392...aa5 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #9 Skrevet 18. august 2016 Jeg syntes først og fremst kjæresten din bør skjerpe seg, men du kan jo også ta en prat med din mor og be henne kle seg mer etter alderen sin. Uansett hvor "heit" man er ser det en smule trashy ut å kle seg i dypt utringede topper, stringbikini og korte skjørt når man er 41. Jeg er rett over 30 og selv jeg ville ikke kledd meg slik (en utringet topp skal uansett aldri brukes til korte skjørt, med mindre man vil se særs lite classy ut...) Det er på tide at moren din begynner å kle seg som ei dame på over 40, og ikke som en tenåring. Man kan se fin ut uten å vise så mye hud. Anonymkode: 2511c...ad0 6
Sh999 Skrevet 18. august 2016 #10 Skrevet 18. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mamma er 41 og ser veldig bra ut for alderen. Hun tar vare på både kropp og utseende. Det er ikke rart menn og til og med unggutter sikler når de ser henne. Uansett så er kjæresten min like gammel som meg. Altså 23. Når vi er på besøk hos mamma, kler hun seg dristig med utringning (hun har silikon) og gjerne korte skjørt eller en bukse hun får veldig fin rumpe i. Kjæresten min kan jo ikke annet enn å se på puppene og ser på rumpa når hun går fordi. I går var vi her og da lå hun på verandaen i en bikini string og bikini topp. Kjæresten min så nesten slik ut da han så ho Vet han synes hun er hot. Det har han sagt. Jeg har litt dårlig selvtillit og skjønner ikke hvorfor mamma må kle seg sånn når hun vet vi kommer på besøk? Jeg synes det er ubehagelig når han sitter å ser på puppene og hun små flørter med han. Greit hun er sånn med andre, men det er kleint når hun er sånn med han. Overreagerer jeg eller bør jeg ta en prat med henne? Anonymkode: 4c25f...d19 Virker som din mor nyter oppmerksomhet fra kjæresten din, og det er jo ikke greit. Hun vet vel at du har litt dårlig selvtillitt hvis hun kjenner sin datter.. Jeg mener dette er respektløst av din mor, det går an og kle seg anstendig når dere kommer, for hun kan jo umulig unngå og se hvordan han reagerer. Jeg kler nå på meg en shorts og en t skjorte i det minste når min sønn (18) har med kompiser på besøk. I mitt hode er det helt normalt. Og gutter ser når de får servert på sølvfat i den alderen.. Sånn er det bare! Han må nok modnes litt mer først😉 jeg ville unngått og ta han med på besøk mer hvis det ikke bedrer seg.. Lykke til! 8
Anglofil Skrevet 18. august 2016 #11 Skrevet 18. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger, samt svar til dette. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #12 Skrevet 18. august 2016 Jeg er i motsatt situasjon, jeg er 39 har datter på 19. Flere av hennes gutte venner har sendt meg meldinger etc. Jeg har ikke svart på de. Jeg har også vist min datter meldingene sånn at hun ikke skal tro det er jeg som flørter. Jeg husker nemlig hvor mye jeg hatet at fyrer kommenterte min mor når jeg var i den alderen. Men jeg må si at i mitt eget hjem går jeg faktisk kledd som jeg vil, nå har ikke jeg en veldig dristig klesstil men allikevel. Jeg føler virkelig at det hadde blitt helt feil hvis jeg skulle kledd på meg mere klær for at fyrene ikke skal glo. Btw de glor uansett. Heldigvis har min datter god selvtillit og ler bare av de gutta. Anonymkode: 1bed8...7ce 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #13 Skrevet 18. august 2016 Jeg tror ikke det vil hjelpe å snakke med moren din. Tipper hun enten vil le eller blånekte eller begge deler. Men hun burde skjønne bedre. Du får bare prøve å heve deg over det. Eventuelt bruke humor. Anonymkode: cf521...044 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #14 Skrevet 18. august 2016 Da mamma og pappa ble skilt fikk min mor plutselig veldig dristig klesstil. Korte skjørt og kjoler og veldig dyp utringning. Hun fikk til og med klager på jobb fordi hun gikk så dristig kledd (jobber med mennesker i helsesektoren). Jeg prøvde å si det til henne, men hun ble fly forbanna og nektet for å ha dristig stil. Hun ble faktisk pålagt av jobben å kle på seg mer klær. Jeg har gitt opp å si noe til henne selv om hun går med kjoler som viser halve ræva og halve bhen. Hun blir jo dritsur uansett og kjæresten hennes tar henne i forsvar. Vet sannelig ikke om jeg hadde sagt noe om jeg var deg TS. Kjenner jeg blir forbanna når jeg skriver dette Anonymkode: 8b437...fd0 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #15 Skrevet 18. august 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har litt dårlig selvtillit og skjønner ikke hvorfor mamma må kle seg sånn når hun vet vi kommer på besøk? Jeg synes det er ubehagelig når han sitter å ser på puppene og hun små flørter med han. Greit hun er sånn med andre, men det er kleint når hun er sånn med han. Overreagerer jeg eller bør jeg ta en prat med henne? Anonymkode: 4c25f...d19 Hadde du vært mer moden så hadde du vist svarer på spørsmålet ditt selv. Tips; ro deg ned. Hvis noen vil ha seg med andre så er det ikke din feil. La det gå. Anonymkode: ca71c...6ff
Zienna Skrevet 18. august 2016 #16 Skrevet 18. august 2016 Nei, du skal ikke be moren din endre klesstil (uansett hva du synes om den). Derimot bør kjæresten din vise deg såpass respekt at han overser. Hun er din mor, og bare det faktum, burde få ham til å se på henne med andre øyne. 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #17 Skrevet 18. august 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du vært mer moden så hadde du vist svarer på spørsmålet ditt selv. Tips; ro deg ned. Hvis noen vil ha seg med andre så er det ikke din feil. La det gå. Anonymkode: ca71c...6ff Det er jo faktisk ikke 'hvem som helst' ts sikter til, men hennes mor og hennes kjæreste. Det er ikke snakk om en random, forbipasserende jente. Så jeg forstår godt hvorfor hun reagerer. -- Det er klart at det kan være ubehagelig at moren din kler seg dristig, når kjæresten din er på besøk, ts! Det er kanskje vanskelig å si ifra til moren din, og det forstår jeg. Men likevel, kan det være slik at hun søker oppmerksomhet og kanskje tom. sliter litt med selvbildet selv? At hun føler at hun bør kle seg mer dristig, for å få komplimenter og bekreftelse? Har du tatt dette opp med kjæresten din? Synes det kanskje er litt spesielt at han faktisk har innrømmet at han synes moren din er 'hot', som du beskriver.. Anonymkode: 82112...b36
fiole Skrevet 18. august 2016 #18 Skrevet 18. august 2016 Her må jeg bare si, for et takras av en mor!!! Hun kan finne seg en badestrand å gjøre seg deilig på! Blæ ligge å gjøre seg deilig når datteren og kjæreste kommer på besøk. Jeeees grow up Skal liksom datteren tenke over at mor har "sikkert dårlig selvbilde!" 3
fiole Skrevet 18. august 2016 #19 Skrevet 18. august 2016 37 minutter siden, fiole skrev: Her må jeg bare si, for et takras av en mor!!! Hun kan finne seg en badestrand å gjøre seg deilig på! Blæ ligge å gjøre seg deilig når datteren og kjæreste kommer på besøk. Jeeees grow up Skal liksom datteren tenke over at mor har "sikkert dårlig selvbilde!" " i mitt hjem går jeg kledd som jeg vil" det gjør vi vel alle, men kommer det gjester så? Just asking..... 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #20 Skrevet 19. august 2016 2 timer siden, fiole skrev: " i mitt hjem går jeg kledd som jeg vil" det gjør vi vel alle, men kommer det gjester så? Just asking..... Joa men jeg velger ikke å ha på meg en stor jogge dress e.l fordi en eventuell type til datteren min stirrer. Synes faktisk det er lite folkeskikk å ikke kunne holde øya for seg selv. Her er typen til ts 23 år også, er ikke akkurat noen pubertal guttunge lenger. Nå mener ikke jeg at jeg hadde gått i string bikini, det hadde jeg ikke gjort alene engang. Men hadde min klesstil vært korte skjørt og utringning hadde jeg ikke kledd på meg mer, eller annerledes pga de kom på besøk. Anonymkode: 1bed8...7ce 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå