AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Er det noen som kan hjelpe meg å finne en fønholder? Har lett overalt, uten å finne. Tenker på en ring/sylinder som henges på veggen som man stikker føneren oppi. Helst i krom eller noe som ser ut som det. Den må kunne skrus fast i veggen. Pusset opp badet i fjor, og kjøpte en med everloc feste, men den har falt ned 4 ganger siden da, og to fønere er ødelagte som følge av det. Hver føner koster 1500 kr så dette går ikke mer, selv om forsikringa vår dekker de. Så nå skrur jeg heller i veggen enn å risikere at vasken knuses om den faller ned, eller flere fønere blir ødelagte. Men jeg finner ingen, har lett overalt, både på vvs-butikker og på nett. Finner kun en spiral fra smedbo men der går ikke føneren nedi med munnstykket på. Å ta munnstykket på og av hver gang er ikke aktuelt. Så den må altså være bred nok til at føneren går oppi. Kan noen hjelpe??? Anonymkode: 456cc...c12
ajarRun Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Er det ikke dumt å punktere fuktsperren i et våtrom? Jeg ville vurdert å putte den i en skuff. 2
Forundret.. Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Legger føneren inn i skapet her. Synes det ser uryddig ut å ha slikt fremme, og så tenker jeg at det er tryggest å ha det i skapet også. 1
Forundret.. Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 Ser forresten inne på saloonservice at der finnes det to holdere. Inne på rekvisita/ utstyr- diverse.
ajarRun Skrevet 18. august 2016 #6 Skrevet 18. august 2016 Av nysgjerrighet, hvilken forsikring har du som ikke har egenandel og som dekker hårfønere?
Million Skrevet 18. august 2016 #7 Skrevet 18. august 2016 Jeg lurte også på hva slags innboforsikring du har som ikke har egenandel, siden du skriver at de 1500 dekkes. MIN innboforsikring har 3000,- i egenandel, og en hårføner til 1500 hadde jeg dermed måttet dekke selv.
ajarRun Skrevet 18. august 2016 #8 Skrevet 18. august 2016 15 minutter siden, Million skrev: Jeg lurte også på hva slags innboforsikring du har som ikke har egenandel, siden du skriver at de 1500 dekkes. MIN innboforsikring har 3000,- i egenandel, og en hårføner til 1500 hadde jeg dermed måttet dekke selv. Jeg tror ikke engang min dekker slike uhell. Høres jo ut som en fantastisk forsikring dersom man bare kan slippe ting i gulvet og få nytt uten egenandel.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #9 Skrevet 18. august 2016 Jeg er ikke TS, men gjennom LO Favør kan man få ulykkesforsikring for slike hendelser som er uten egenandel hvis to husstandsmedlemmer er medlemmer i LO. Anonymkode: ab96c...d5a
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #10 Skrevet 18. august 2016 1 time siden, Million skrev: Jeg lurte også på hva slags innboforsikring du har som ikke har egenandel, siden du skriver at de 1500 dekkes. MIN innboforsikring har 3000,- i egenandel, og en hårføner til 1500 hadde jeg dermed måttet dekke selv. Når både jeg og mannen er medlem i lo-favør så har vi innboforsikring uten egenandel, og alle uhell over 1000,- kr dekkes. Jeg føner håret hver morgen. Å måtte rote i skap og skuffer etter føneren er særdeles tungvindt. Tviler på at skadefaren er så overhengende av et enkelt hull som sprøytes med silikon samtidig som skruen skrus inn 😉 Badet er stort og vi har god avtrekk og i tillegg vindu på badet, og holdreren skal ikke plasseres i dusj-sonen. Vil tro folk som dusjer rett på flisene har større skadepotensiale enn et par skruehull til knagger og føneholdere 😉 (Ja vi har dusjkabinett om noen lurte. Har googlet, men det virker som om de butikkene med frisørutstyr kun selger til bedrifter? Ts Anonymkode: 456cc...c12
Fanteria Skrevet 18. august 2016 #11 Skrevet 18. august 2016 Hva med denne? http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=112380
Fanteria Skrevet 18. august 2016 #12 Skrevet 18. august 2016 Og smedbo har denne: http://www.smedbo.no/products/air/ak323.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå