Letti Skrevet 12. november 2004 #1 Del Skrevet 12. november 2004 Hallo! Om dere ikke gidder og lese om meg og bailinevennen min, så må jeg bare skrive for og oppmuntre meg selv. Har nå etter ca 15 timer, gått ned 36 cm og 5.6 kg. Totalt 10 kg på to mnd. Kroppsfasongen er helt anderledes, holdningen osv osv. Tidligere kjøpte jeg bukser i 48 for at jeg synes det var penest, nå kjøper jeg 44, men kunne fint kommet inn i 42. Er så stolt av meg selv......................( Det er lov det? Etter og ha slitt med overvekt i mange år!!) Nå skal jeg prøve meg på Pilates trening.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 12. november 2004 #2 Del Skrevet 12. november 2004 Kjempebra!!!! Regner med du har forandret kostholdet ditt også?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 12. november 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 12. november 2004 Eehhhhhhhhhhhhhh!!! Kosthold............Eeeehhhhhhh..............Måtte du gi meg dårlig samvittighet??? Neida, bare fleipa!! Det er kommet av seg selv etter at jeg så resultater. Er langt fra flink eller fanatisk. Spiser sjokolade hvis jeg har lyst på og senest i går var det pizza fra lokalpizzarestauranten til middag og forrige dagen spiste jeg kun fire skiver totalt på en dag. Har en tendens til og glemme og spise. Er sjelden sulten. Og når jeg først spiser, så kaster jeg meg over maten. Men jeg er nok 90 % av tiden bevisst og flink. Og vann som jeg drakk tre fire liter av før pr dag, drikker jeg overhodet ikke lenger. Hver kveld, så tenker jeg: "I morgen skal jeg drikke vann!" Nå er kl over halv tolv og enda har jeg ikke drukket vann.......... Men når man ser resultater, så blir man automatisk mere bevisst. Og jeg kan ikke betale så mye for bailine og ikke gjøre noe selv. Da hadde gubben kastet meg ut.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 12. november 2004 #4 Del Skrevet 12. november 2004 4 skiver på en dag!!!! Hallo!! Du er jo verre enn meg.... Jeg har samme problemet, glemmer å spise. Men det jeg har funnet ut er at hvis jeg spiser 5-6 små måtider gjennom dagen, så blir jeg så sulten etterhvert at jeg ihvertfall ikke glemmer å spise. Det er viktig å unne seg litt innimellom, nøkkelen er å stoppe i tide. Lykke til videre, synes du er kjempeflink!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 12. november 2004 #5 Del Skrevet 12. november 2004 Sånt må være utrolig gøy!! Flink du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marpessa Skrevet 12. november 2004 #6 Del Skrevet 12. november 2004 Til trådstarter; Kan du fortelle litt om selve behandlingen, gjør det ikke veldig vondt...? Det har jeg hørt via andre som har forsøkt. - Og hvor dyrt er det? Marpessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 16. november 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 16. november 2004 Til trådstarter; Kan du fortelle litt om selve behandlingen, gjør det ikke veldig vondt...? Det har jeg hørt via andre som har forsøkt. - Og hvor dyrt er det? Marpessa Hallo! Man får "festet" puter på de stedene på kroppen hvor du skal slankes/trenes, og i de er det strøm som blir styrt av en datamaskin. Selv tar jeg fat burner og den er nok ubehagelig. Hører at de rundt meg helst ikke vil ha den. Også kan du styre styrken selv med en bryter. På det programmet jeg tar så er 40 max, jeg ligger på ca 36 38. Men ondt skal ondt fordrive. Og jeg har så gode resultater og det virkelig syns, så det er bare kjempeoppmuntrende. Og det er dyrt....Betalte for de første 10 timene kr. 2900,- og for de ti neste betalte jeg kr. 1800,-. Og jeg kunne sikkert tatt fettsuging i en omgang og vært ferdig, men det vil jeg ikke og da måtte jeg uansett gått ned minst femten kilo først. For meg har dette funket meget bra og jeg gleder meg til hver time. En bukse jeg kjøpte for to tre uker siden er allerede romslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 16. november 2004 #8 Del Skrevet 16. november 2004 Men helt ærlig. Hva når du slutter med dette? Da faller jo kroppen tilbake til utgangspunktet. Har selv en mor som har gjort dette (i "gamle dager" riktignok). Og hun fikk store "hull" (så ut som en giga-cellulitt) på diverse steder hvor hun festet disse dingsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 17. november 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 17. november 2004 Men helt ærlig. Hva når du slutter med dette? Da faller jo kroppen tilbake til utgangspunktet. Har selv en mor som har gjort dette (i "gamle dager" riktignok). Og hun fikk store "hull" (så ut som en giga-cellulitt) på diverse steder hvor hun festet disse dingsene. Jeg hadde tenkt og ta dette livet ut jeg......... Neida, bare fleipet. Putene er så store at jeg tror ikke jeg får store "hull" senere. En venninne av meg gikk ned 25 kilo for to år siden med dette og hun har sluttet nå, men hun har ingen "bivirkninger". Kroppen er fast og flott og hun er nærmere femti. Selv hadde jeg lite cellulitter da jeg begynte og de jeg hadde er nesten borte. Cellulitter er også arvelig og det har mye med kosthold og andre ting og gjøre også. Mamma har omtrent ikke cellulitter. Men jeg skjønner tankegangen din, men jeg må innrømme at jeg er så bedagelig anlagt at dette passer meg helt utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå