Gå til innhold

Hva i f feiler enkelte menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk kontakt med en mann på tinder. Vi skrev en del, har enda ikke møttes. Likevel, ble vi etterhvert venner på Facebook og sender meldinger over snapchat. Han sendte nettopp en video der han filmer et liteninsekt som går bortover, og han synger om den i en munter tone før han tar fingeren og dreper den. Hva i huleste vil slike menn med å sende sånt til damer??? Vurderer å slette han fra alt, virker ikke god.

Anonymkode: 7be71...634

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj. Ikke akkurat en person man får lyst til å bli kjent med. Det er jo sånt barn kan syns er gøy, i en viss alder digger mange slikt halvmakabert, men ikke voksne.

Anonymkode: 18432...b3d

• Liker 3
Skrevet

Men hva feiler det sånne folk? Som syns det er verdt å drepe et insekt og filme det attpåtil? Må være noe alvorlig galt. 

• Liker 1
Skrevet

Auch... Jeg hadde mista all interesse. Vitner om mangel på empati. 

Anonymkode: 867ad...920

• Liker 8
Skrevet

Noe så enormt også. Hva mener han med å sende sånt på snap? Uhyggelig, bisarrt og makabert. 

• Liker 3
Skrevet

Men dick pics er greit??

Anonymkode: e4594...668

• Liker 1
Skrevet

Mulig bare feilslått humor, men hadde uansett droppet han.

Anonymkode: 49e73...d55

• Liker 1
Skrevet

Å drepe et innsekt er da helt greit. Men å filme det og sende det til en dame er jo helt bak mål...Og når du i tillegg tydelig syns det er gøy (ref synging i forkant)... Jeg hadde nok bare sendt en kommentar som "jeg ser du ikke er over 8-års stadiet ennå, ingen voksne kvinner syns dreping av insekter er interessant eller gøy". Og så hadde jeg fjernet han fra alle medier.

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dick pics er greit??

Har aldri i mitt liv mottatt sånne bilder, og det er jeg glad for. Hadde blokkert da også.

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å drepe et innsekt er da helt greit. Men å filme det og sende det til en dame er jo helt bak mål...Og når du i tillegg tydelig syns det er gøy (ref synging i forkant)... Jeg hadde nok bare sendt en kommentar som "jeg ser du ikke er over 8-års stadiet ennå, ingen voksne kvinner syns dreping av insekter er interessant eller gøy". Og så hadde jeg fjernet han fra alle medier.

Jeg orka ikke å sende han en melding engang. Har sletta og blokkert han. Men er kvalm bare ved tanken på fyren etter det der. I går sendte han videoer og nærbilder av en stor edderkopp. 

• Liker 5
Skrevet

Herregud! Jeg og en kompis var på Finnmarksvidda og fisket. Jævla mye mygg der. Vi hadde konkurranse om hvor mange mygg vi greide å knerte med ett smekk. Vi filmet det og delte det på FB. Innenfor?

ps. Tror rekorden var 20-30 mygg i en klask.

Anonymkode: 65aca...284

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men dick pics er greit??

Ny på kg? Etter sånn ca hundre tråder her inne om hvor lite vi liker slik, så trodde jeg alle hadde fått med seg at dickpicks IKKE er innafor. 

Anonymkode: 867ad...920

• Liker 6
Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Raven Emerald, mod.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men dick pics er greit??

NEI! Lever du under en stein? Hvor gammel er du?

Anonymkode: 4a70a...a3b

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk kontakt med en mann på tinder. Vi skrev en del, har enda ikke møttes. Likevel, ble vi etterhvert venner på Facebook og sender meldinger over snapchat. Han sendte nettopp en video der han filmer et liteninsekt som går bortover, og han synger om den i en munter tone før han tar fingeren og dreper den. Hva i huleste vil slike menn med å sende sånt til damer??? Vurderer å slette han fra alt, virker ikke god.

Jeg er mann og ville aldri gjort noe sånt fordi jeg ikke er.... psycho........Voldsom til generalisering da!:laugh:

Anonymkode: ede51...6f2

• Liker 1
Skrevet

He must be one of a kind... 

Skrevet

Eller kanskje det var hans bisarre måte å vise at han var "mann" og ikke var redd for insekter? Er jo mange damer som gir uttrykk for at de har angst for insekter 😂

Anonymkode: 8e8c0...870

Skrevet (endret)

Sadist alarm :ohmy:

Endret av Turin
Skrevet

Vær glad du er ferdig med han der.

Skrevet
11 timer siden, Sandie skrev:

Vær glad du er ferdig med han der.

Heldigvis finne det aldri starta heller, vi møttes ikke og vi snakka aldri på telefonen. Skikkelig ekkel fyr. Tror noe har klikka for han.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...