AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Vi ønsker å reise på en bryllupsreise, og tanken var at vi skal få litt alene tid som nygifte derfor uten baby.. Noen vil mene dette kanskje er egoistisk, og de kommentarene er jeg ikke interessert i Men, babyen vil være 10 mnd og være hos sin farmor og farfar. Jeg trenger tips til steder som er passende som bryllupsreise og vi kan vel forsåvidt ikke være bort mer enn 4-7 dager ( 1 uke er vel max???!) Før vi fikk barn var tanken Bora Bora, Seychellenes osv men vi skjønner vi må senke ønskene våre..:) Vi ønsker å reise kort tid etter bryllupet , og heller ta med baby på neste tur Anonymkode: c0db9...319
Lauge Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Langkawi i Malaysia på grensen til Thailand er vakkert, og ikke spesielt dyrt å fly til heller. Samme med Krabi, men der er det ikke så rolig som dere kanskje ønsker, selv om det er fantastisk der og mye å oppleve.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 19 minutter siden, Lauge skrev: Langkawi i Malaysia på grensen til Thailand er vakkert, og ikke spesielt dyrt å fly til heller. Samme med Krabi, men der er det ikke så rolig som dere kanskje ønsker, selv om det er fantastisk der og mye å oppleve. Litt vanskelig å reise til Thailand når man har 4-7 dager til rådighet inkl reise Anonymkode: 61b58...178
Lauge Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt vanskelig å reise til Thailand når man har 4-7 dager til rådighet inkl reise Anonymkode: 61b58...178 Om man har bare 4 dager så er det lite ja, men ikke om man har 5-6-7.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 Har vært mye i Thailand og selv Malaysia blir for langt for en uke, vi sksl slappe av og ikke stresse på turen Anonymkode: c0db9...319
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #6 Skrevet 18. august 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært mye i Thailand og selv Malaysia blir for langt for en uke, vi sksl slappe av og ikke stresse på turen Anonymkode: c0db9...319 Hvis du synes Malaysia blir for langt, så kan jeg snakke varmt om Kreta. 👍 Anonymkode: 0b7be...63b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #7 Skrevet 18. august 2016 Santorini er jo en klassisk plass å dra til på bryllupsreise som ikke er for langt unna. Anonymkode: 763ac...bed
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #8 Skrevet 18. august 2016 Å reise så lenge (en uke?!) fra en baby på 10 mnd er forferdelig egoistisk. Et par netter på spahotell ja, men så lenge som du skisserer er helt drøyt. Anonymkode: d7e6b...a2d 1
altflyter Skrevet 18. august 2016 #9 Skrevet 18. august 2016 Tusen hjertelig takk for at dere ikke tar med dere en skrikende baby på fly! Syntes spa-hotell virker som en god plan. Kunne dere tatt en kort helgetur og heller dradd på den "ordentlige" bryllusreisen når babyen er litt større og takler bedre å være borte fra mor?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #10 Skrevet 18. august 2016 @Lauge, 5-6-7 dager synes hvert fall jeg er alt for kort tid, hvis man skal reise så langt som til Thailand eller områdene rundt der og det er jo også flere timers tidsforskjell. Det blir bare mer stress enn en bryllupsreise og blir absolutt ikke verdt det. Anbefaler heller den franske riviera eller vakre italia . Anonymkode: 49e6f...c74
A4-livet Skrevet 18. august 2016 #11 Skrevet 18. august 2016 Synes 4-7 dager er for lenge å være borte fra en baby på 10 mnd. Jeg ville, som noen andre skrev, tatt en helg på spahotell eller noe sånt. Om dere trenger mer alenetid enn det ville jeg delt det opp og vært borte to helger. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #12 Skrevet 18. august 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Santorini er jo en klassisk plass å dra til på bryllupsreise som ikke er for langt unna. Anonymkode: 763ac...bed 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Santorini er jo en klassisk plass å dra til på bryllupsreise som ikke er for langt unna. Anonymkode: 763ac...bed Mannen var der med xen, så sånn sett litt kjipt han har sett hele øya osv..;p Anonymkode: c0db9...319
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #13 Skrevet 18. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: @Lauge, 5-6-7 dager synes hvert fall jeg er alt for kort tid, hvis man skal reise så langt som til Thailand eller områdene rundt der og det er jo også flere timers tidsforskjell. Det blir bare mer stress enn en bryllupsreise og blir absolutt ikke verdt det. Anbefaler heller den franske riviera eller vakre italia . Anonymkode: 49e6f...c74 Italia frister Anonymkode: c0db9...319
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #14 Skrevet 19. august 2016 Synes 4-7 dager er altfor lenge å reise fra en baby på 10 mnd.. Hadde aldri klart å slappe av eller nyte den "ferien". Ta med baby ev også besteforeldre som kan være barnevakt. Da mener jeg barnevakt max et par timer på en så liten baby.. Anonymkode: 75138...e50
Gjest økonomifrue Skrevet 20. august 2016 #15 Skrevet 20. august 2016 Drit i de som bryr seg om at dere er egoistiske osv! Det er deres valg, deres barn og deres avgjørelse at barnet har det fint hos besteforeldrene 😃 Forresten så begynner jeg å bli passe lei av alle som mener at andres valg og beslutninger er feil! Jeg vil foreslå Island, Firenze (Italia) eller en typisk storbyferie i Barcelona, Roma, krakow eller Praha!
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #16 Skrevet 20. august 2016 9 timer siden, økonomifrue skrev: Drit i de som bryr seg om at dere er egoistiske osv! Det er deres valg, deres barn og deres avgjørelse at barnet har det fint hos besteforeldrene 😃 Forresten så begynner jeg å bli passe lei av alle som mener at andres valg og beslutninger er feil! Jeg vil foreslå Island, Firenze (Italia) eller en typisk storbyferie i Barcelona, Roma, krakow eller Praha! Takk for svar Vi skal så klart se ting litt ann, men planen er en kort barnefri bryllupsfesten Anonymkode: c0db9...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå