Dracula Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 HEI Hvilken robotgressklipper har dere?? Fornøyd eller ikje ? paselig stor hage med litt skrå. lite støy. leste at denne husqvarna automover 315 var best men pris var høy? kom med tips
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Ville jeg aldri anbefalt å kjøpe. De er en stor trussel for pinnsvin og andre dyr i hagen. Hvis jeg finner saken jeg leste forrige uke så skal jeg legge den inn her. Var fra Sverige mener jeg. Var et nabobarn som hadde kvestet hånden fordi naboen dro på jobb og gressklipperen suste inn i hagen barnet. Foreldrene oppdaget dette forsent. Anonymkode: b6ef8...d09 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Bortkastede penger. Har du stor plen så må den gå natt og dag (å om natta skal man ALDRI la den gå), å har du liten/middels plen så tar det neimen ikke lang tid å klippe sjøl så du har oversikt om det kommer et dyr eller barn i veien. Anonymkode: a24ae...ea8
Dracula Skrevet 18. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Bortkastede penger. Har du stor plen så må den gå natt og dag (å om natta skal man ALDRI la den gå), å har du liten/middels plen så tar det neimen ikke lang tid å klippe sjøl så du har oversikt om det kommer et dyr eller barn i veien. Anonymkode: a24ae...ea8 hei har barn ja dei er store:) skal går om natta den. ikje akkurat STOR plen men passelig. min tante ha slik og den går bare om natta. eg ha ikje helt helså te å klippe plen, derfor vil vi ha en klipper så gå å klipper for meg koster ikje så mye en gong, ca 10-15 tusen... da kan vi jo reise på ferie og komme him te ferdig klippet...
Dracula Skrevet 18. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville jeg aldri anbefalt å kjøpe. De er en stor trussel for pinnsvin og andre dyr i hagen. Hvis jeg finner saken jeg leste forrige uke så skal jeg legge den inn her. Var fra Sverige mener jeg. Var et nabobarn som hadde kvestet hånden fordi naboen dro på jobb og gressklipperen suste inn i hagen barnet. Foreldrene oppdaget dette forsent. Anonymkode: b6ef8...d09 den blir aldri klippet om dagen. bare om natta. eg ha ikje småbarn, dei er store nå. er ikje pinnsvin eller dyr her en gong
Dracula Skrevet 18. august 2016 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2016 Også klipper vi 2-3 ganger i ukå... Blir for mye for meg. Derfor skal vi ha robotplenklipper. eg sporte HVILKEN merker og sånn ting er best.
_Aries Skrevet 19. august 2016 #7 Skrevet 19. august 2016 Har Husqvarna 330x og er kjempefornøyd med den. Nå har jeg ganske flat hage, men den skal takle skråninger opp til 45% så vil tro det går bra for din del dersom det bare er litt. Nærmest stillegående er den også. Og en veldig effektiv måte å få bukt med mose på som er et veldig utbredt problem i mange hager. Har hatt den i 1 år og har ikke hatt noe problem med den så langt En fordel er også at du kan kjøpe Husqvarna Connect sånn at du kan styre klippehøyde, timer, velge å parkere/starte den fra hvor enn du måtte være. Min klipper går døgnet rundt de første ukene etter oppstart på våren. Først på max høyde, så stiller jeg ned til den høyden jeg ønsker. Når alt er jevnt stiller jeg den ned slik at den går 10-12 timer pr dag, og om jeg skal bruke hagen parkerer jeg den bare for noen timer. Jeg var litt i tvil om jeg skulle kjøpe robotklipper, men har ikke angret et sekund og anbefaler det gjerne videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå