Marcia Skrevet 12. november 2004 #1 Del Skrevet 12. november 2004 Innlegget er slettet. Jeg så ikke at det nylig hadde vært en lignende tråd. Marcia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 12. november 2004 #2 Del Skrevet 12. november 2004 Dette temaet har nylig vært oppe (for en uke siden?), og det utviklet seg (som forventet) til en skikkelig krangletråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 12. november 2004 #3 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg mener overvekt er når du selv ser deg i speilet og føler at du er småfeit. vanskelig å forklare i kilo, men jeg kan ta meg selv som eksempel, er 176 høy veier ca 67 kilo, og jeg synes ikke jeg selv er slank. Kunne jeg velge vill jeg hatt bort litt her og der, men mener ikke jeg er overvektig, hadde jeg vært 5-10 kilo til hadde jeg syntes at jeg var overvektig. hehe nå starter vel marerittet fortløpende nedover her...Men det er jo så godt vi har forskjellige syn alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hazel Skrevet 12. november 2004 #4 Del Skrevet 12. november 2004 Det er jo helt håpløst å svare på! Marit Christensen er smellfeit, Erna Solberg også, Calista Flockhart er sykelig mager og Gwyneth Paltrow er nesten det også. Renée Zellweger i Bridget Jones er litt overvektig. Ikke mye, men litt, fordi hun ikke ser bra ut med de ekstra kiloene. Andre får penest fasong og penest proporsjon i kroppen når de er på den størrelsen. Catherine Zeta Jones for eksempel, hun er aller penest når hun har godt med isolasjon. Uma Thurman hadde sikkert sett helt åndssvak ut som noe annet enn tynn, hun hadde neppe kledd ekstra kilo. Og jeg tror Marit Christensen hadde sett veldig rar ut også om hun plutselig hadde blitt seksti kilo. Så dere Extreme Makeover her om dagen, da de opererte på en som hadde vært 150 og feit hele livet men så plutselig blitt kjempetynn? Hun hadde jo ikke kropp til være tynn! Hun hadde nok vært mye finere om hun hadde beholdt 30-40 av de kiloene hun tok av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 12. november 2004 #5 Del Skrevet 12. november 2004 Vær så snill, ikke sett igang enda en krangletråd...Kan dere ikke bare lete fram den gamle og fortsette der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hazel Skrevet 12. november 2004 #6 Del Skrevet 12. november 2004 Innlegget er slettet. Jeg så ikke at det nylig hadde vært en lignende tråd. Marcia. Du kunne jo heller latt det stå så hadde ikke svarene du har fått sett helt på bærtur ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcia Skrevet 12. november 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 12. november 2004 Du kunne jo heller latt det stå så hadde ikke svarene du har fått sett helt på bærtur ut... Enig. Egentlig hadde jeg tenkt å slette hele tråden, men fikk det ikke til. Lar det seg ikke gjøre? Sorry, det var ikke meningen å starte enda en krangletråd på et oppbrukt emne, altså! :-( Beklager rotet. Marcia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 12. november 2004 #8 Del Skrevet 12. november 2004 Hvis du vil slette en tråd, lager du bare et innlegg i ros og ris-forumet, der du gir link til innlegget du vil slette (gjelder bare egne innlegg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå