Gå til innhold

Hva tenker dere om folk som krever og krever......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men blir sure når noen krever noe av dem?

Anonymkode: d31ed...367

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de er storforlangende? 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

1 time siden, stan skrev:

At de er storforlangende? 

Ja, jeg blir det, holder de på lenge nok-kutter jeg de ut.

Anonymkode: b9b27...9ca

Skrevet

Tenker lite rundt det, bare tilpasser meg. Det er noe som ikke endrer seg og vil bli utrolig utmattende hvis jeg har sånne folk tett. Så jeg prioriterer andre folk, som gir noe tilbake når jeg har skjønt tegningen.

Anonymkode: 8e2f5...930

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du her på muslimer? For få krever vel mer en dem og de tåler ikke at vi krever noe av dem, eks. tilpasse sin ideologi litt mer til den siviliserte verden. Og ja, det er selvsagt unntak.  

Skrevet
Et øyeblikk siden, Gothminister skrev:

Tenker du her på muslimer? For få krever vel mer en dem og de tåler ikke at vi krever noe av dem, eks. tilpasse sin ideologi litt mer til den siviliserte verden. Og ja, det er selvsagt unntak.  

Dette kan komme som et sjokk for deg. Men alt her i verden handler ikke om muslimer.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Gothminister skrev:

HÆ? Var det virkelig hva du fikk ut av tråden?

Ja jeg blir sur nå folk jeg kjenner er kravstore, men ikke tåler at man setter krav til de.

Broren er på armlengst avstand pga det.

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan komme som et sjokk for deg. Men alt her i verden handler ikke om muslimer.

Det kom ikke som et sjokk. Men det er faktisk slik, at få i dette samfunn, krever mer en muslimene.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg blir sur nå folk jeg kjenner er kravstore, men ikke tåler at man setter krav til de.

Helt enig i det. Derfor er jeg opptatt av at vi stiller strenge krav til innvandrere, sosialklienter og ikke minst alle de som har kastet seg på trenden med så kalte psykiske problemer.

Skrevet

Jeg ender opp med å ta avstand og unngår slike mennesker. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Slitsomt, så jeg tar avstand fra slike mennesker.

Skrevet

Bortskjemte og egoistiske mennesker, som er fullstendig ute av stand til å se lenger enn sin egen nesetipp.

Anonymkode: 1fa2d...bfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...