AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Jeg starter i ny jobb snart, i en stor bedrift i finansmarkedet. Jeg sliter litt med å finne fine klær som passer. Jeg har endel ekstra på kroppen, så må dessverre opp i str 44-46. Det føles litt umulig å finne klær i disse størrelsene. Men jeg kan da ikke være den eneste som opplever dette, så håper noen her inne har noen råd å komme med eller anbefaling på butikker. Butikker jeg har sett på til nå er: VIC, Match, HM, Kappahl, Zizzi, Lindex, MQ, Ellos, Laredoute, Vivikes. Anonymkode: ffd4a...da0
annebanane Skrevet 19. august 2016 #2 Skrevet 19. august 2016 (endret) . Endret 14. januar 2023 av annebanane
_Aries Skrevet 19. august 2016 #3 Skrevet 19. august 2016 Om det ikke absolutt må være butikk så synes jeg Asos har et veldig bra utvalg
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 Alexis mote kan ha. Jeg har dressjakke fra Zizzi Anonymkode: b8044...7e4
Fru Uperfekt Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 Den 18. august 2016 at 10.47, AnonymBruker skrev: Jeg starter i ny jobb snart, i en stor bedrift i finansmarkedet. Jeg sliter litt med å finne fine klær som passer. Jeg har endel ekstra på kroppen, så må dessverre opp i str 44-46. Det føles litt umulig å finne klær i disse størrelsene. Men jeg kan da ikke være den eneste som opplever dette, så håper noen her inne har noen råd å komme med eller anbefaling på butikker. Butikker jeg har sett på til nå er: VIC, Match, HM, Kappahl, Zizzi, Lindex, MQ, Ellos, Laredoute, Vivikes. Anonymkode: ffd4a...da0 Du finner mye passelig i merket JP, ja de koster kanskje en 1-200 over HM men du får det stort sett igjen på kvaliteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå