Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Er du fornøyd med den du har? Selv har jeg en rosa fra Casall. Jeg har heldigvis ikke særlig problemer med at jeg sklir, men innimellom kan matten kjennes litt tynn. Så er nysgjerrig på hva dere andre som driver med yoga bruker
Hvitløk Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Jeg investerte i en fra Manduka, PROlite heter den. Etter å ha brukt en billig og tynn en i mange år, så merket jeg stor forskjell på å bytte. Man merker at den nye er lagd i mer kvalitetsmateriale. Følte at jeg fikk til yogaen mye bedre 1
Blådiamant Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Jeg har en fra Jadeyoga. Kjempefornøyd og jeg sklir ikke selv når jeg er svett. Tror også de fra manduka er bra.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Hadde også enfra casall. Sklei hele tiden så snart man blir litt svett. Kaserte den og har nå en levity. Den er mye bedre, men jeg drømmer om liforme-matta!!! Det blir årets julegave til meg selv!! Anonymkode: 95542...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå