Royruwen Skrevet 18. august 2016 #1 Skrevet 18. august 2016 Jeg vurderer å reise til asia å finne meg ei dame å gifte meg med. Jeg orker ikke de norske, billige tinder damene eller de sexkjøpende kvinnene fra norge som reiser til fattige land for å kjøpe seg menn der. Ikke vil og ønsker norske kvinner familie heller. Noen som har erfaring fra å,gifte seg med noen I fra asia?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Ja. Nå er jeg skilt og blakk. Anonymkode: 05c7e...046
pantertante Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 17 minutter siden, Royruwen skrev: Etter å ha tilfredsitlt mange norske kvinner, som kun er ute etter sex med flest mulig (de er I økende antall) og som er utro mot sine menn som aldri før, så giftet jeg meg med ei dame fra Bangkok som har høyere utdanning enn du kan drømme om, bedre mat enn deg lager hun, Setter mer pris på mann, barn og familie enn deg. Hvorfor skal noen orke å velge norsk? Spørsmålet er jo hvorfor flere og flere gjør som meg, ser ut over landegrensene? Som sagt, er drit lei av late og billige norske damer som varter opp med frossen pizza.... Har ikke tall på hvor mange norske kvinner som reiser ned til fattige land for å kunne kjøpe sex av fattige menn med kone og barn, og som I tillegg er billige på hjemmebane. Er glad jeg gjorde som jeg gjorde. Høyt utdannet kone, med god jobb, (tjener bedre enn meg)familieverdier, kan ikke få skrytt nok. Hjemme er hun sjefen ☺ og det er digg og ha en kone som ikke er ute etter materielle verdier, men setter meg og familien først. Damene på øverste hylle for deg er ikke på min øverste hylle😉 og deeet må du respektere og ikke være så bitter☺ 2 timer siden, Royruwen skrev: Jeg vurderer å reise til asia å finne meg ei dame å gifte meg med. Jeg orker ikke de norske, billige tinder damene eller de sexkjøpende kvinnene fra norge som reiser til fattige land for å kjøpe seg menn der. Ikke vil og ønsker norske kvinner familie heller. Noen som har erfaring fra å,gifte seg med noen I fra asia? Husker du ikke helt hva du skriver i de ulike innleggene dine? Eller tror du ingen får det med seg? 1
Royruwen Skrevet 18. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2016 4 minutter siden, pantertante skrev: Husker du ikke helt hva du skriver i de ulike innleggene dine? Eller tror du ingen får det med seg? Overskrifter vet du 😉😉 det skaper nysgjerrige lesere. Vi er godt inngiftet, men det ville ingen ha lest om.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 8 timer siden, Royruwen skrev: Overskrifter vet du 😉😉 det skaper nysgjerrige lesere. Vi er godt inngiftet, men det ville ingen ha lest om. Særlig. Anonymkode: 7094d...dbd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå