AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #1 Del Skrevet 18. august 2016 Hei! Refiller til Angelcare på Barnas Hus koster 299 for 3 stk. På Ebay, Amazon og andre nettsider i utlandet er det mye billigere (cirka halve eller en tredjedel av prisen). Er det noen som har erfaring med å bestille dette på nett? Enten Angelcare sitt eget merke, eller andre såkalte "kopier" som er kompatible? Hilsen fra meg! Se for eksempel: http://www.ebay.com/itm/Angel-Care-Refill-Cassette-for-nappy-disposal-system-Twin-pack-6-cassettes-/121522429046?hash=item1c4b4d1c76:g:YjoAAOSwcnpToEKW http://www.barnasbestebutikk.no/p/stell-helse/tilbehor/refill-inkobaby-12-stk Anonymkode: e2055...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #2 Del Skrevet 18. august 2016 Humper opp denne siden jeg syntes det er et godt spørsmål! Det virker jo håpløst å skulle kjøpe dyrere poser enn søppelbøtte! Anonymkode: 1ce54...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 18. august 2016 #3 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg har bestilt på ali flere ganger, rundt 100,- for tre refill. Har Angelcare og kjøper sånne universal-poser. Bruker også vanlige handleposer innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 18. august 2016 #4 Del Skrevet 18. august 2016 Enig, refillen koster flesk! Vi bruker bare vanlige søppelposer (altså handleposer). Det fungerer kjempefint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #5 Del Skrevet 18. august 2016 Hvor mange dager kan man bruke en refill? Er en refill det samme som 1 pose? Altså alt fra 33,- til 100,- for 1 "pose"? Anonymkode: 0b5b6...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samth Skrevet 19. august 2016 #6 Del Skrevet 19. august 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Humper opp denne siden jeg syntes det er et godt spørsmål! Det virker jo håpløst å skulle kjøpe dyrere poser enn søppelbøtte! Anonymkode: 1ce54...9f9 Enig. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samth Skrevet 19. august 2016 #7 Del Skrevet 19. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange dager kan man bruke en refill? Er en refill det samme som 1 pose? Altså alt fra 33,- til 100,- for 1 "pose"? Anonymkode: 0b5b6...c2f En refill er ikke én pose, men mange. Det er 299 for tre refiller som hver inneholder ganske mange poser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samth Skrevet 19. august 2016 #8 Del Skrevet 19. august 2016 8 timer siden, Riskrem skrev: Enig, refillen koster flesk! Vi bruker bare vanlige søppelposer (altså handleposer). Det fungerer kjempefint. OK. Det var lurt, men hvordan fester du den i bøtten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samth Skrevet 19. august 2016 #9 Del Skrevet 19. august 2016 9 timer siden, FantasDick skrev: Jeg har bestilt på ali flere ganger, rundt 100,- for tre refill. Har Angelcare og kjøper sånne universal-poser. Bruker også vanlige handleposer innimellom. Det var en god pris! Er ali en nettbutikk? Vil du poste linken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 19. august 2016 #10 Del Skrevet 19. august 2016 10 minutter siden, Samth skrev: OK. Det var lurt, men hvordan fester du den i bøtten? Man setter inn kun en pose om gangen og du bør bruke litt store poser. Festes under den ringen øverst på bøtta. Litt vanskelig å forklare hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 19. august 2016 #11 Del Skrevet 19. august 2016 10 minutter siden, Riskrem skrev: Man setter inn kun en pose om gangen og du bør bruke litt store poser. Festes under den ringen øverst på bøtta. Litt vanskelig å forklare hehe Svartsekker kan også brukes 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #12 Del Skrevet 19. august 2016 6 timer siden, Riskrem skrev: Man setter inn kun en pose om gangen og du bør bruke litt store poser. Festes under den ringen øverst på bøtta. Litt vanskelig å forklare hehe Takk for tipset! Anonymkode: 7d0d0...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samth Skrevet 22. august 2016 #13 Del Skrevet 22. august 2016 Den 8/19/2016 at 8.53, Raven.WritingDesk skrev: forklare hehe Jeg har hvertfall bestilt på Amazon.co.uk (se her), av typen Bloombelle. Det kostet cirka 165 kroner for to stk inkl. frakt. Jeg skal motta de på tirsdag, og kan rapportere tilbake om de passet og fungerte fint. Hvis noen andre ønsker å bestille på nett, er diameter på bleierefillene cirka 17 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samth Skrevet 23. august 2016 #14 Del Skrevet 23. august 2016 Den 8/22/2016 at 8.20, Samth skrev: Jeg har hvertfall bestilt på Amazon.co.uk (se her), av typen Bloombelle. Det kostet cirka 165 kroner for to stk inkl. frakt. Jeg skal motta de på tirsdag, og kan rapportere tilbake om de passet og fungerte fint. Hvis noen andre ønsker å bestille på nett, er diameter på bleierefillene cirka 17 cm. De passet perfekt. Skal definitivt bestille igjen. De ble levert rett på døren av UPS. Innenfor toll-frigrensen kan jeg bestille to stk (totalt 4 refiller). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå