UkjentN Skrevet 18. august 2016 #1 Del Skrevet 18. august 2016 Hva er det verste du faktisk har tilgitt noen helt for? Og hva er det verste du selv har gjort, som du faktisk har blitt tilgitt? Hvorfor tilga du dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #2 Del Skrevet 18. august 2016 Har ikke gjort så mye galt, men har heller ikke blitt tilgitt for det jeg har gjort av urett. Det nærmeste jeg kommer, er vel at jeg har baksnakket noen og blitt tilgitt. Enn du, siden du spør? Anonymkode: f92a5...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 18. august 2016 #3 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg har tilgitt noen for å ta livet sitt, og meg selv for å ha sviktet den som gjorde det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #4 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg har tilgitt foreldrene mine for en dårlig oppvekst og omsorgssvikt. Jeg har ikke blitt tilgitt for noe alvorlig. Slik JEG ser på det. Anonymkode: 22eb2...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #5 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg tilga eks helt for å ha slått meg ned. Tilga en annen eks for utroskap. Tilga moren min for vold og ydmykelse. Tilga typen for løgner i starten av forholdet. Første eks rakk ikke være mer voldelig før han var utro, den utroskapen tilga jeg ikke fordi jeg hadde tilgitt en annen eks for å være utro tidligere. Den eksen som jeg tilga for utroskap var utro igjen. Moren min og jeg var venner et års tid før hun brøyt kontakten. Typen og jeg hqr ordnet opp og nå 2 år senere har han ikke kommet med flere løgner. Anonymkode: bfa3d...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #6 Del Skrevet 18. august 2016 5 timer siden, linsejesus skrev: Jeg har tilgitt noen for å ta livet sitt, og meg selv for å ha sviktet den som gjorde det. Jeg ser ikke at dette er noe man skal tilgi noen for. Du hadde vært en ganske ekkel person dersom du hadde ment at dette var utilgivelig. Anonymkode: 39b06...820 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 18. august 2016 #7 Del Skrevet 18. august 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke at dette er noe man skal tilgi noen for. Du hadde vært en ganske ekkel person dersom du hadde ment at dette var utilgivelig. Anonymkode: 39b06...820 Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 18. august 2016 #8 Del Skrevet 18. august 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikke at dette er noe man skal tilgi noen for. Du hadde vært en ganske ekkel person dersom du hadde ment at dette var utilgivelig. Anonymkode: 39b06...820 Jo, det er noe man må tilgis for, for det er det verste man kan utsette sine nærmeste for, uansett hvor gode grunner man måtte ha for å gjøre det. Alle følelser du ville fått om noen andre hadde tatt livet av noen du elsker, vil du også få om det er de selv som utfører drapet. Jeg har forresten også tilgitt meg selv for å prøve å ta mitt eget liv. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 18. august 2016 #9 Del Skrevet 18. august 2016 Mye kan tilgives, men ikke glemmes. Har tilgitt mye mer før enn jeg ville ha gjort i dag. Har mye strengere grenser på hva jeg finner meg i i dag enn tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 18. august 2016 #10 Del Skrevet 18. august 2016 Tilgivelse handler ikke om å finne seg i noe. Hvis du finner deg i det er det ikke noe å tilgi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #11 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg har tilgitt venner for å kutte meg ut når jeg mista en forelder. Anonymkode: 1e13b...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 18. august 2016 #12 Del Skrevet 18. august 2016 10 minutter siden, linsejesus skrev: Tilgivelse handler ikke om å finne seg i noe. Hvis du finner deg i det er det ikke noe å tilgi. Vet, nevner det bare likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 18. august 2016 #13 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg kan tilgi, men ikke glemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #14 Del Skrevet 18. august 2016 Jeg har tilgitt for mye. Nå tilgir jeg ikke lengre. Mindre naiv. Anonymkode: bfa3d...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #15 Del Skrevet 19. august 2016 Kjæresten for løgn og fysisk vold. Han har tilgitt meg for løgn. Anonymkode: 38b3a...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2016 #16 Del Skrevet 19. august 2016 Den 18. august 2016 at 13.21, linsejesus skrev: Jo, det er noe man må tilgis for, for det er det verste man kan utsette sine nærmeste for, uansett hvor gode grunner man måtte ha for å gjøre det. Alle følelser du ville fått om noen andre hadde tatt livet av noen du elsker, vil du også få om det er de selv som utfører drapet. Jeg har forresten også tilgitt meg selv for å prøve å ta mitt eget liv. Veldig enig med deg i dette! Anonymkode: eb9d9...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 19. august 2016 #17 Del Skrevet 19. august 2016 Den 18.8.2016 at 13.21, linsejesus skrev: Jo, det er noe man må tilgis for, for det er det verste man kan utsette sine nærmeste for, uansett hvor gode grunner man måtte ha for å gjøre det. Alle følelser du ville fått om noen andre hadde tatt livet av noen du elsker, vil du også få om det er de selv som utfører drapet. Jeg har forresten også tilgitt meg selv for å prøve å ta mitt eget liv. *brohug* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #18 Del Skrevet 20. august 2016 Den 18.8.2016 at 13.21, linsejesus skrev: Jo, det er noe man må tilgis for, for det er det verste man kan utsette sine nærmeste for, uansett hvor gode grunner man måtte ha for å gjøre det. Alle følelser du ville fått om noen andre hadde tatt livet av noen du elsker, vil du også få om det er de selv som utfører drapet. Jeg har forresten også tilgitt meg selv for å prøve å ta mitt eget liv. Siden du har prøvd å ta ditt eget liv forstår du vel veldig godt at når man er så langt nede og såpass deprimert så har selvmordtankene/forsøkene ingenting å gjøre med de nærmeste rundt deg, det handler om deg selv, helt individuelt. Man er jo ikke ute etter å såre noen. Har selv slitt med selvmordtanker og forsøkt det en gang, og synes ikke det er noe jeg skal bli tilgitt for av mine nærmeste. Anonymkode: 953b5...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå