Gå til innhold

Frokost tips ønskes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser som regel halvgrov/grov brødskive eller rundstykke til frokost, men vil gjerne ha noen tips for å få litt variasjon i frokosten min.

Brødskivene har som regel smør, med ost og agurk, skinke med agurk og tomat, eller leverpostei med agurk.

Noen ganger spiser jeg et stort beger yoghurt med frukt til - druer, epler eller appelsin.

Nå på sommeren har jeg spist vannmelon med fetaost noen ganger, men det begynner å bli vanskelig å få tak i vannmelon.

Så, noen som har smakfulle og gode tips til meg?

Hva spiser du til frokost?

Anonymkode: d2674...bf1

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffekrus
Skrevet

Yoghurten kan du gjerne spise med noe müsli for variasjon og for at det skal mette mer. Müsli kan også spises med melk på. Brødet kan byttes ut med knekkebrød, for litt variasjon. Havregrøt kan også være godt til frokost. Prøvd cottage cheese med noe frukt på?

Jeg spiser mye egg til frokost, som kokte egg, speilegg, eggerøre eller en omelett. Godt på brødskiva/knekkebrød eller pakket i speltlompe med litt grønt, eventuelt som det er med grønt på siden.

En av mine store favoritter er lapper av cottage cheese, havregryn og egg. Jeg spiser det med banan på, men også godt med f.eks. syltetøy, friske bær eller peanøttsmør. 

Skrevet

Jeg spiser som oftest diverse frukt, grønnsaker og nøtter. Av og til havregrøt, da gjerne med nøtter på toppen og frukt/grønnsaker ved siden av. 

Men, favorittfrokosten min er ferske/varme rundstykker med avocado, spekeskinke, ridderost, cherrytomat og et dryss pepper :hoppe: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...