Gå til innhold

Er det lett for kvinner å sjekke opp menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på hvordan det går når dere damer sjekker opp menn?

Denne damen plukker opp menn med enkle pickup-lines, og det virker :klaske: Hvordan er det med mennene i Norge?

Anonymkode: 2c4f4...44e

Videoannonse
Annonse
Gjest Spiderman
Skrevet

- I was wondering if you were a fireman because your hose are getting me wet.

Er det mulig å ikke bli sjarmert av den:fnise:

Skrevet

Hahaha! Å få et nr (både bokstavelig og metaforisk sett) er nok akkurat så lett ja. Men å sjekke opp og holde på de er nok ikke like enkelt!

Anonymkode: cdf63...b5c

• Liker 3
Skrevet

Det er superenkelt å "få seg noe," ja. ALLE kvinner uansett alder, utseende personlighet etc. kan få seg NOE om de ikke er kresne. Hvis man er ute etter en ordentlig forhold og har krav og sånn så er det ikke så enkelt...

Anonymkode: ce738...eed

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er superenkelt å "få seg noe," ja. ALLE kvinner uansett alder, utseende personlighet etc. kan få seg NOE om de ikke er kresne. Hvis man er ute etter en ordentlig forhold og har krav og sånn så er det ikke så enkelt...

Vil du si kvinner vil ha forhold mer en menn? Både menn og kvinner ønsker forhold egentlig, men er det kvinner som føler sterkest behov for det?

Anonymkode: 148cb...0cd

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du si kvinner vil ha forhold mer en menn? Både menn og kvinner ønsker forhold egentlig, men er det kvinner som føler sterkest behov for det?

Anonymkode: 148cb...0cd

Nei det tror jeg ikke, tror ofte behovet for et forhold kommer tidligere for kvinner enn for menn. Kvinner i tidlig 20 årene er ofte klar for et forhold, mens menn ikke blir det før senere.... Men jeg tror alle på ett eller annet tidspunkt inners inne har lyst på et langvarig forhold.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det tror jeg ikke, tror ofte behovet for et forhold kommer tidligere for kvinner enn for menn. Kvinner i tidlig 20 årene er ofte klar for et forhold, mens menn ikke blir det før senere.... Men jeg tror alle på ett eller annet tidspunkt inners inne har lyst på et langvarig forhold.

Dette er jeg helt enig med, og det som en mann i tjueårene. Jeg har alltid tenkt at det er når jeg runder av 30 at jeg skal begynne å tenke seriøst på familie. Kanskje det skjer før, men usannsynlig er det.

Anonymkode: 21309...4a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...