Midnattsol Skrevet 12. november 2004 #1 Del Skrevet 12. november 2004 Sitter på jobb (jobber på et kontor) og fikk plutselig kjempevondt i korsryggen. Akkurat som at det er krampelignende og det går også litt fram mot magen. Vanskelig å forklare. Har hatt dette før men det er lenge siden nå. Det kommer helt plutselig uten forvarsel. Noen som har opplevd lignende eller har en idè om hva det kan være? Kommer og går og det er vondt når det står på og jeg blir litt kvalm når det er på det værste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #2 Del Skrevet 12. november 2004 Har også opplevd det, men vet ikke hva det er. Hos meg har det vært borte neste dag. Sist jeg fikk det satt jeg foran pc'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. november 2004 #3 Del Skrevet 12. november 2004 Kan du ha isjias? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 12. november 2004 Njeei, tror ikke det. Er ikke plaga med det men så kom det i dag og bare lurer på hva det kan være selv om jeg vet det er vanskelig å svare på. Det varer en veldig liten stund, så er det over men i dag kom det flere ganger. Kan gå VELDIG lenge mellom hver gang og ofte kommer det i forbindelse med den månedlige men ikke denne gangen. Er ikke sånn at jeg vurderer å gå til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 12. november 2004 #5 Del Skrevet 12. november 2004 Det kan jo være akutt lumbago, såkalt "hekseskudd"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. november 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 12. november 2004 :-? Får følge litt med på smertene og når de kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorningStar Skrevet 12. november 2004 #7 Del Skrevet 12. november 2004 Du trenger å trene opp ryggmusklene. Hadde samme prob da ryggen min ikke var særlig trent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. november 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 12. november 2004 Men jeg trener den Den er ikke supertrent men jeg trener den hver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå