AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #21 Skrevet 18. august 2016 Jeg skjønner ikke dere som tar denne tråden blodseriøst. Dette er jo humoristisk. Irriterende for TS er det vel, men jeg regner meg at hun ser humoren i klagingen på dette. Kjederydder han? Har han nok å bruke tiden sin på når han er hjemme? Jeg synes det er helt naturlig at ting har en fast plass i hjemmet, så jeg er helt enig i at denne "ryddingen" han driver med ikke egentlig er rydding. Jeg synes godt du kan si at dersom han vil rydde, kan han rydde det på plass i stedet for å finne et helt nytt sted. Hvis han vil ha det annerledes får han jo i det minste si ifra. Anonymkode: 27a1f...133
Leo Skrevet 18. august 2016 #22 Skrevet 18. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke dere som tar denne tråden blodseriøst. Dette er jo humoristisk. Irriterende for TS er det vel, men jeg regner meg at hun ser humoren i klagingen på dette. Kjederydder han? Har han nok å bruke tiden sin på når han er hjemme? Jeg synes det er helt naturlig at ting har en fast plass i hjemmet, så jeg er helt enig i at denne "ryddingen" han driver med ikke egentlig er rydding. Jeg synes godt du kan si at dersom han vil rydde, kan han rydde det på plass i stedet for å finne et helt nytt sted. Hvis han vil ha det annerledes får han jo i det minste si ifra. Anonymkode: 27a1f...133 Jeg kan fortelle deg at jeg i hvert fall ikke er i det humoristiske hjørnet etter å ha lett en halv time etter kattematen jeg vet at jeg kjøpte for to dager siden for så å bruke nok en halv time på å reise og kjøpe ny Ekstra lite humoristisk blir jeg når jeg, etter noen dager, finner kattematen på et helt merkelig sted og ikke i den skuffen hvor vi faktisk oppbevarer dyremat og hvor det er god plass. Å ringe og spørre mannen hvor den befinner seg er meningsløst for han husker ikke. Ikke særlig humoristisk det heller. Hvis dette er noe mannen til TS driver med til stadighet kan jeg faktisk godt forstå at det er et reelt problem for det kan fort bli både dyrt og tidkrevende når man ikke finner ting man trenger når man trenger dem. 2
Akay Skrevet 18. august 2016 #23 Skrevet 18. august 2016 Sms: hei kjære ❤️ Har du ryddet bort kattematen? Hvor er den isåfall?
Leo Skrevet 18. august 2016 #24 Skrevet 18. august 2016 4 minutter siden, Akay skrev: Sms: hei kjære ❤️ Har du ryddet bort kattematen? Hvor er den isåfall? En slik SMS til min mann er misbruk av både tid og penger for han husker det ikke likevel... Hadde han visst hvor ting var, ville jo ikke problemet ha vært på langt nær like stort og det samme gjelder tydeligvis mannen til TS også. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #25 Skrevet 18. august 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Min mann er helt lik og jeg kan skrive under på at det faktisk er et problem. Jeg bruker enormt med tid på å lete etter ting! Det verste er at han finner de heller ikke, han aner ikke hvor det ble av.. Ironien er at hvis tingene er der de skal være så har han ingen problemer med å finne de. At han ikke klarer å legge de på plass etter at de har hatt fast plass i 6 år er meg en gåte. Man kan ikke skylde på at han ikke vet hvor de skal, men for han er den enkleste utveien å bare legge fra seg og stappe ting inn tilfeldige steder der han finner en plass.. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig. Glass i glasskapet, tallerkner i tallerkenskapet, håndklær i håndkleskapet og bøker i bokhylla. Men neida, det er visst for krevende.. Anonymkode: 05fdc...ef9 Her er tydeligvis flere med samme irritasjonsmann. Takk for støtten. Det nytter ikke å kommunisere med en småbarnsfar som er så ditre at han går og leter etter brillene han har på hodet, inntil et barn griper tak i brillene og slipper dem i gulvet, uten at han merker noe før de dasker i gulvet. Som et av mange eksempler. Han rydder ting uten tanker for at de skal kunne finnes igjen og brukes. Han vet jo utmerket godt hvor han skal finne tallerkner, glass og bestikk, men han tror ting går på sin faste plass av seg selv. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke dere som tar denne tråden blodseriøst. Dette er jo humoristisk. Irriterende for TS er det vel, men jeg regner meg at hun ser humoren i klagingen på dette. Kjederydder han? Har han nok å bruke tiden sin på når han er hjemme? Jeg synes det er helt naturlig at ting har en fast plass i hjemmet, så jeg er helt enig i at denne "ryddingen" han driver med ikke egentlig er rydding. Jeg synes godt du kan si at dersom han vil rydde, kan han rydde det på plass i stedet for å finne et helt nytt sted. Hvis han vil ha det annerledes får han jo i det minste si ifra. Anonymkode: 27a1f...133 Klarer du ikke ta denne tråden seriøst, så er du vel av den distre herremann typen selv? Anonymkode: 8e261...ff2 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #26 Skrevet 18. august 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Lapper i skapet hjelper ingenting. Glass og tallerkner fra oppvaskemskinen landet i vitrineskapet i spisestuen. Hans klær der håndklær skal være og mine klær der hans klær skal være. Og håndklærne lå på i kommoden i entreen. Jeg må jo lete over hele huset etter alt, og helst forlate huset helt strøkent eller holde meg hjemme. Han er jo så distre at glasset han har drukket melk av havner i kjøleskapet og melkekartongen står på benken. Det nytter ikke snakke til han. Anonymkode: 8e261...ff2 Haha, kanskje du bør sjekke han for demens eller alzheimers. Anonymkode: 10ba7...f31
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #27 Skrevet 18. august 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Lapper i skapet hjelper ingenting. Glass og tallerkner fra oppvaskemskinen landet i vitrineskapet i spisestuen. Hans klær der håndklær skal være og mine klær der hans klær skal være. Og håndklærne lå på i kommoden i entreen. Jeg må jo lete over hele huset etter alt, og helst forlate huset helt strøkent eller holde meg hjemme. Han er jo så distre at glasset han har drukket melk av havner i kjøleskapet og melkekartongen står på benken. Det nytter ikke snakke til han. Anonymkode: 8e261...ff2 Det er jo ikke rydding, det er å gjemme ting. Hvis det ikke nytter å snakke til ham, vil det jo ikke nytte å si at han skal slutte å "rydde" heller. Så jeg ville ikke gitt opp, snakk med ham, spør om han kan lage et system for hvor ting skal oppbevares, som virker logisk for ham, og som han forklarer deg. Anonymkode: 9ccf2...953 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #28 Skrevet 18. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke rydding, det er å gjemme ting. Hvis det ikke nytter å snakke til ham, vil det jo ikke nytte å si at han skal slutte å "rydde" heller. Så jeg ville ikke gitt opp, snakk med ham, spør om han kan lage et system for hvor ting skal oppbevares, som virker logisk for ham, og som han forklarer deg. Anonymkode: 9ccf2...953 Kanskje jeg heller skal spørre hans ekskone hva hun har overlatt til meg? Anonymkode: 8e261...ff2
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. august 2016 #29 Skrevet 18. august 2016 Du skal heller være glad for at du har en mann som rydder.
Athene Skrevet 18. august 2016 #30 Skrevet 18. august 2016 Høres kjent ut. Her er vi enige om at han ikke "rydder". Fast plass og hukommelse for hvor ting ligger er ikke-eksisterende. Her har alt en fast plass, og vi har bodd på samme sted i 7 år. "Hvor er....." er standardspørsmålet fra han flere ganger om dagen.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #31 Skrevet 18. august 2016 Han skaper problemmer-du burde hellet være glad for at du har mann som rydder. Her det bare en som sa det ,men Gad, sånn hold dere på i tråden til hun med 5 uker unge. Anonymkode: c2e1c...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå