AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Han jeg holder på med spurte om vi skulle finne på noe i dag. Jeg hadde en del planer og sa at jeg må se om jeg får tid. Men nå er kvelden her og jeg har vært opptatt i hele dag. Han forstår nok at jeg ble opptatt, men skal jeg likevel sende en melding og fortelle at det dessverre ikke ble tid? Anonymkode: 54c23...7c6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Si at du ikke fikk det til i dag, men lurer på om dere kan treffes (en dag du har tid) og så foreslår du dag og klokkeslett. Så ser det ikke ut som at du er uinteressert. Anonymkode: 9698c...088 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han jeg holder på med spurte om vi skulle finne på noe i dag. Jeg hadde en del planer og sa at jeg må se om jeg får tid. Men nå er kvelden her og jeg har vært opptatt i hele dag. Han forstår nok at jeg ble opptatt, men skal jeg likevel sende en melding og fortelle at det dessverre ikke ble tid? Anonymkode: 54c23...7c6 Ja. Selvsagt ellers så kommer han til tro at du ikke er intressert. Anonymkode: 2bcd9...b7a 4
Gjest Minesveiper Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 Gjør det ts Det viser at du bryr deg.
Ms.Sommerfugl Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Ja, gjør det Send noe sånn som; "tida løp fra meg i dag, beklager så mye! Hvordan har din dag vært?" så kan du eventuelt spørre når han kan neste gang. 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #6 Skrevet 18. august 2016 Eh, han forstår nok at du ble opptatt? Eh, nei. Han forstår nok at du egentlig ikke ville på date med han, så han glemmer deg og går videre om du ikke sier ifra om hva som skjedde. Anonymkode: 14ab1...2dd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå