Blomsterenka Skrevet 12. november 2004 #1 Skrevet 12. november 2004 Hva skjer nå, skjermen ble blå og alt på skrivebordet forsvant, bortsett fra kg... (internett), og jeg skjønner ikke hvorfor kun internet er tilgjengelig (trykket på shifttasten, før det var skjermen kun blå...) Når jeg mininmerer vinduet, blir det bare vinduet igjen hengende midt på skjermen... Slo av maskinen manuelt (er ikke noen knapper der å trykke på lenger) men de kom ikke tilbake. Nettopp slått på maskinen, fikk en melding om jeg ville jobbe uten internettforbindelse, jeg trykket ja, og dermed forsvant alt... hva jeg gjør her nå, aner jeg ikke... Hvordan får jeg tilbake alt som ligger på skrivebordet?
Gjest Kaffegjesten Skrevet 12. november 2004 #2 Skrevet 12. november 2004 da får du heller ikke lest våre eventuelle svar............
Blomsterenka Skrevet 12. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2004 Jo... jeg kom av en eller annen uforståelig grunn rett på internet fra "den lyseblå skjermen" uten noe skrivebord, men jeg logget ut igjen, og da måtte jeg gi opp, fant ikke tilbake til knappen(e?) jeg trykket på... Har fått en som har litt mer peil enn meg til å ordne opp, var ikke blue screem, var visstnok noe Norton antivirus oppdateringa har stelt i stand, uten at det sier meg noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå