Hesther Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Noen som har efaring med sofa fra denne nettbutikken? Har sett på sofaen " BOSS " som er på tilbud nå, men usikker på både kvalitet og om jeg tør kjøpe uten å ha prøvesittet og kjent på kvaliteten. Takknemlig for svar for dere som har erfaring med denne netbutikken
Million Skrevet 18. august 2016 #2 Skrevet 18. august 2016 Ikke sofa, men jeg har handlet hos Trademax. Det tok flere uker fra bestilling til jeg fikk møblene levert. Jeg har kjøpt et par små kommoder og en tv-benk av Trademax og de virker å være av bra kvalitet. Jeg stusset litt over leveransen bare... man betaler selvsagt frakt, og da frakter de møblene til tomtegrensen eller oppgangsdøra om man bor i blokk. Som skilt og alenemor valgte jeg å betale ekstra for alternativet å få bærehjelp inn i leiligheten av sjåføren. Det kostet 700,- kr mener jeg å huske. Dyr bærehjelp som bare tar noen minutter.... Da sjåføren kom med møblene, dyttet han det inn i oppgangen nede i første etasje (jeg bor i tredje etasje uten heis) og skulle til å dra. "Skal du ikke hjelpe til å bære opp da?" sa jeg forskrekket. "Nei det har jeg ikke tid til" svarte han. Da ble jeg forbannet og sa at jeg faktisk har betalt flere hundre kroner for at han skulle gjøre det! Da ombestemte han seg og sa "Åja, har du det. Javel, ok da. La oss sette i gang og bli ferdige". Merkelig at sjåføren ikke visste hvilke kunder som faktisk har betalt for å få bærehjelp! Og han kunne godt ha kostet på seg et lite smil underveis. Det gjorde han ikke i det hele tatt. Vi satte i gang og bære. Da vi var et par trappetrinn fra å være oppe, måtte jeg sette ned møbelet og hvile armene et øyeblikk mens jeg skiftet tak til et bedre tak. Det ville ikke sjåføren ha noe av. Han maste med en gang, og sa "Vi må bli ferdige! Jeg må komme meg videre, har flere møbler og levere!" Jeg tipper pausen min var på 3-4 sekunder før han maste. Så var det bare å bære den inn i stua i full fart og så gikk han uten å si hadet en gang. Det betalte jeg mange hundre kroner for.... Møblene til Trademax er jeg altså fornøyd med, men ikke servicen til sjåføren akkurat.
Akay Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Venninne har handlet sofa på trademax... Fornøyd hun: og til deg over her som klager på sjåføren... Det er ikke trademax sine sjåfører... Det er bring eller andre innleide.. De har ingenting med trademax å gjøre... Dette gjelder normalt samtlige møbelleverandører selv om det er enkelte lokalbutikker som kjører varer selv. Så om du hadde bestilt fra bolia eller whatever så hadde du risikert det var samme slakkingen som kom. jeg bestilte en tørketrommel fra ekspert og da kom bring med den... Spurte om han kunne hjelpe meg å bære den 10 meter inn i gårdsrommet mitt men ikke faen... Hadde ikke betalt for det så da gadd han ikke
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #4 Skrevet 18. august 2016 Jeg har bestilt sofa fra trademax to ganger, og begge gangene har jeg vært strålende fornøyd! Første sofa var til et bokollektiv med venninner, stor deilig myk sofa. Den andre var en sovesofa til den første leiligheten jeg kjøpte, veldig fin og god å sitte i. Har anbefalt Trademax til venninner, og de som har kjøpt er også veldig fornøyd:) Anonymkode: 34e0a...760
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 Vi bestilte sofa og bord i sommer, og fikk det levert på døren 3 uker etterpå. Veldig fornøyd med kvalitet, pris og service 😊 Anonymkode: df07c...ca9
Hesther Skrevet 19. august 2016 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2016 Tusen takk for alle svar Da ble jeg en god del klokere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå