Gjest Tex Skrevet 12. november 2004 #1 Skrevet 12. november 2004 Som vel overstått brudeplanlegger, er det et par ting jeg ser i ettertid jeg har vært veldig fornøyd med. * De aller viktigste kronene, sett sånn i ettertid, ble satt til å leie en proff videograf. Jeg er så inderlig glad for at vi valgte å prioritere dette, jeg koser meg gang på gang med bryllupsvideoen vår. Senest i går hadde jeg besøk av en gifteklar venninde som har noen måneder igjen, og vi tittet på videoen. Jeg fryder meg over å se igjen alle de festkledde menneskene, den festpyntetde kirken, alle ansiktsuttrykkene som jeg gikk glipp av selv den dagen........ Vel verdt hver eneste krone!!
Loolaa Skrevet 12. november 2004 #2 Skrevet 12. november 2004 Jeg er mest fornøyd med å ha betalt for det stedet vi hadde det. Det var kjempefint, betjeningen veldig koselig og maten god. Vel vedt pengene å ha bryllupet i en flott setting (en som vi synes var fin). Og så slapp jeg alt peset med å passet på at duker, bestikk, lysestaker etc var på plass
eliassen Skrevet 12. november 2004 #3 Skrevet 12. november 2004 Hvor mye koster det å leie inn en videomann?
April Skrevet 12. november 2004 #4 Skrevet 12. november 2004 Vi er også kjempe fornøyd med vår videomann og det var vel anvendte penger. Mamma og svigers har fått hvert sitt eksemplar og de har hvertfall sett filmen 10-15 ganger allerede. Det er helt klart et minne for livet og kjempe gøy å ha. Vår videomann kostet 4000kr inkl.reiseutgifter og en DVD og han kom helt fra Bergen til Buskerud. Synes ikke det er så ille pris og vi har fått så mye skryt i ettertid av filmen vår :-)
Siam Skrevet 12. november 2004 #5 Skrevet 12. november 2004 Jeg er glad for at vi tok oss råd til å ta drømme-bryllupsreisen! Skikkelig deilig å ha noen fine dager i ro og mak sammen hvor vi fikk tid til å fordøye alt det fine som skjedde på bryllupsdagen. Den dagen går så fort, så å dra rett på jobb på mandagen etter hadde vært helt feil for oss!
Murf Skrevet 12. november 2004 #6 Skrevet 12. november 2004 Stedet vi hadde festen på! fantastisk å komme til dekket bord, proffe servitører og god mat. Enkelt å holde kontakt på forhånd og forklare pynting osv. De sjekket med blomterbutikken hvilke blomster jeg skulle ha i buketten, og pyntet med de samme blomstene i oppsatsene. Vanvittig lekkert! Fantastisk å slippe å dekke på og pynte selv, men vite at det ble profft gjort! Joda, noen koser seg med det, men jeg ville heller bruke tid på andre ting kvelden før. M
eliassen Skrevet 12. november 2004 #7 Skrevet 12. november 2004 Kan noen hjelpe meg med litt navn på videomenn i Norge som anbefales
Gjest MrsL Skrevet 12. november 2004 #8 Skrevet 12. november 2004 Helt klart det at vi leide en proff videomann og det at vi valgte å legge penger i den plassen vi feiret bryllupet vårt.
Fakse Skrevet 12. november 2004 #9 Skrevet 12. november 2004 Jeg er glad vi brukte penger på bunad til mannen i stede for brudekjole til meg, det var for oss et utrolig riktig valg. Er også glad for at vi fant en utrolig dyktig kokk, selv om han slett ikke tok noen overpris (kan sånn sett ikke si at det var noe vi prioriterte å bruke ekstra penger på), og at vi hadde nok servitører sånn at alle kunne kose seg. Er glad vi prioriterte stort bryllup med mange av våre kjære til stede, vi lurte lenge på hva vi skulle velge. Men like vel, om jeg må velge en ting, så må jeg si at bryllupsreisen er det jeg er aller mest glad for at vi prioriterte.
sirka Skrevet 12. november 2004 #10 Skrevet 12. november 2004 Bandet vi hadde leid inn skapte kjempestemning utover natten.
Gjest Melk Skrevet 12. november 2004 #11 Skrevet 12. november 2004 Stedet hvor vi hadde full pakke. super stemning, nydelig mat, flott betjening, og deilig å slippe å rydde, dekke osv.
Gjest Tex Skrevet 12. november 2004 #12 Skrevet 12. november 2004 Kan noen hjelpe meg med litt navn på videomenn i Norge som anbefales www.wischmann.no Han her brukte vi, og ble kjempefornøyde.
rutti Skrevet 12. november 2004 #13 Skrevet 12. november 2004 Hvorfor ikke få noen venner til å filme da? Så sparer dere masse penger. Mange gutter som er kjempeflinke til sånt
Jandia Skrevet 12. november 2004 #15 Skrevet 12. november 2004 Hvorfor ikke få noen venner til å filme da? Så sparer dere masse penger. Mange gutter som er kjempeflinke til sånt Mange JENTER også!!
Chiquita Skrevet 12. november 2004 #16 Skrevet 12. november 2004 Jeg er mest fornøyd med å ha brukt penger på fotograf. Flott å ha skikkelige bilder nå i etterkant....
Smiling Skrevet 14. november 2004 #17 Skrevet 14. november 2004 Jeg er mest fornøyd med at vi valgte å bruke penger på å ha så mange gjester som vi hadde. Det er de som lager stemningen, og det gjorde de svært godt :-) Kjempestas å vite at vi hadde så mange av de som betyr mest for oss der den dagen, og at minnene om den flotte dagen for alltid vil være "lagret" hos alle gjestene :-)
Gullhår Skrevet 14. november 2004 #18 Skrevet 14. november 2004 Jeg er kjempe glad for at vi brukte penger på fotograf. Det ble dyrt, men alle de fine bildene vi har fra dagen, det veier opp.
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2004 #19 Skrevet 14. november 2004 Tex' date=' hva betalte dere for det?[/quote'] Det lurer jeg også på..
søndagsengel? Skrevet 15. november 2004 #20 Skrevet 15. november 2004 www.wischmann.no Jeg så på demovideoen fra bryllup på www.wischmann.no, og det var så nydelig at tårene begynte å trille!! Huff og huff, hvordan SKAL dette gå på den store dagen???? :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå