AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Det gjelder en jeg driver litt på med. Hvordan vi ligger ann aner jeg ikke, men det kunne vært en annen tråd.. Eg har sett noe på kroppen hans som bekymrer meg, veldig. For lenge siden påpekte jeg det, og spurte hva det var. Først da ble han oppmerksom på dette. Nå en mnd etter har dette blitt mer. Er det dumt av meg å si eg er bekymret over dette og spørre om han har sjekket hva det er? Hva vil han tenke om han skjønner at eg er bekymret? I sånn start datefase? Ps, det er ikke noe i seksuelt eller i det området Anonymkode: 2d58f...da8
Arabella Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Du kan vel si noe mer konkret. Er det utslett, føflekker, sår?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Mistet plutselig et stort område hår Anonymkode: 2d58f...da8
Arabella Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 Jeg går utifra at du mener hodehår. Les dette: Håravfall i flekker - NHI.no - Norsk Helseinformatikk
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Ja jeg har rundet internett, spørsmålet mitt er om det er greit å uttrykke bekymringer ovenfor han. Hvordan vil han kunne ta det? Masete? At det ikke er min sak. Vil han kunne ta det negativt? Anonymkode: 2d58f...da8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 Tja, han har avfeid det litt. Men grunnen til jeg er bekymret er at han har vert mye til legen for noe annet, som jeg tenker kanskje har samme. Hvilket han var bekymret over.. Anonymkode: 2d58f...da8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #8 Skrevet 18. august 2016 Jeg har veldig avslappet forhold til kropp altså. Og når jeg møtte min utvalgte, klemte jeg en kvise på ham etter første 5 min. Han lo og jeg lo og vi ler fortsatt av det. At du bekymrer deg for kroppen hans, er naturlig og han vil nok sette pris på det. Men: mest sannsynlig er det ikke noe alvorlig galt med ham så prøv å tone ned bekymringstonen Anonymkode: 851a8...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå