Gjest Bayan Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Mange ganger har jeg sittet med tanken på og flytte til en helt annen by og bare begynne på nytt.. Den tanken er nærmest befriende. Få meg en ny jobb. kanskje en kjæreste, barn og en egen familie. Men hvor ensom hadde jeg ikke blitt? - INGEN venner og familie i nærheten? Er det noen som har gjort dette? Bare rett og slett flyttet uten noen grunn? Ikke pga jobb, kjæreste eller noe annet? :-)
Royruwen Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 6 minutter siden, Bayan skrev: Mange ganger har jeg sittet med tanken på og flytte til en helt annen by og bare begynne på nytt.. Den tanken er nærmest befriende. Få meg en ny jobb. kanskje en kjæreste, barn og en egen familie. Men hvor ensom hadde jeg ikke blitt? - INGEN venner og familie i nærheten? Er det noen som har gjort dette? Bare rett og slett flyttet uten noen grunn? Ikke pga jobb, kjæreste eller noe annet? :-) Jepp Til ett billig sted å leie og å kjøpe. Bedret økonomi og større frihet. Hobby bør man ha og fortsatt ha interesser. Oppsøke treningssenter, lokal pub, restaurant, slå av en prat på butikken. .. Jeg angrer ikke☺
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #3 Skrevet 18. august 2016 Det kan gå fint hvis du er bestemt på å være aktiv i nærmlijøet. Ta kontakt med Vel-foreningen der for å se om de trenger noe hjelp til noe. Kanskje det er en frivillighetssenral der som du kan hjelpe til på? Man må i alle fall være aktiv om man skal få flere folk å si hei til. Anonymkode: e1d59...be7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå