Gå til innhold

Happn (igjen! - skal, skal ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med trenger du ikke kommentere... (!)

For en stund siden matchet jeg med en fyr på Happn (han trykket like på meg først) og jeg tok initiativet til å starte en samtale.. Vi har noen felles venner og har bl.a. vært i det samme bryllupet til to av de felles vennene våre..

Han virker egentlig ikke så veldig interessert for det er alltid jeg som må stille spørsmål.. Men da skjønner jeg egentlig ikke hvorfor han trykket like i det hele tatt.. På Happn har man mulighet til å komme tilbake til profilen hvis man er usikker, man må ikke ta et valg der og da som man må på Tinder.. Derfor har jeg en teori om at matchene på Happn er mer gjennomtenkte enn på Tinder..

Det er ca to uker siden jeg sendte siste meld og den har han ikke svart på enda! Jeg skjønner jo det at han ikke er så interessert, men det er jeg! Han ser bra ut, har bra utdanning og jobb - noe jeg synes er viktig.. Personligheten teller jo selvfølgelig mest, men må jo møte han for å egentlig finne ut av den.. Jeg er ikke klar til å gi opp enda - et siste krampetak! ...lykke til videre. Var hyggelig å snakke med deg.. Eller er det veldig dumt? Jeg vet jo at jeg bare burde glemme han, men er som sagt ikke helt klar til å gi opp enda... 

Anonymkode: 0ecc9...b54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He`s not that into you.

Anonymkode: 20bb7...e48

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

He`s not that into you.

Anonymkode: 20bb7...e48

Jeg skjønner jo det jeg å!

Anonymkode: 0ecc9...b54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...