Gå til innhold

Damer som spiller blåseinstrumenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Er akkurat blitt kjent med ei dame som spiller trompet (ganske flink ei, sådan). Lurer på om jeg kan vente meg ekstra gode sugeferdigheter av denne jenta, da hun har jo brukt munn/lepper aktivt i veldig mange år. Antar at hun har både bedre leppekontroll og mer kraft i leppene sine enn ei gjennomsnittlig dame.

Noen som har erfaring med dette?

Anonymkode: da285...3f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gode sugeferdigheter får de som spiller mye skinnfløyte... :opplyser:

Trompet er ikke det samme... :klaske: 

• Liker 1
Skrevet

Ja, absolutt. Mitt krav til en kvinne som ønsker å suge meg, er at hun spiller trompet. 

Skrevet

Ville heller ha gått for en saxofonist.

Anonymkode: 34cac...007

Skrevet

Gå for operasangere - de lærer slike syke teknikker for å åpne svelget og puste med nesen. Pluss at musikere er litt løs på tråden, så operasangerinner gir meget gode bjs...

Anonymkode: 3f6c9...78a

• Liker 1
Skrevet

Trombonister er best på handjobs, og trommiser er helt sykt gode på dasking.

Skrevet
2 minutter siden, linsejesus skrev:

Trombonister er best på handjobs, og trommiser er helt sykt gode på dasking.

:fnise:

Likeså er pianister og gitarister sykt gode på fingring... :nigo:

Skrevet

Jeg drømmer om en tubaist :fnise:

Skrevet

Det holder med kvinner som spiser mye banan. Trompet? De blåser jo bare.

1842562-11-1391520547189.jpg

Anonymkode: ced3f...de1

• Liker 1
Skrevet

Det kjennes godt ut, men det er litt rart når ho opnar ventilen din og smører inn med olje. For ikkje å snakke om kor distraherande det er med utblåsninger ved jamne mellomrom for å bli kvitt spyttet.

Lyden lærer du deg nok å like. Men stemminga kan gjere litt vondt.

Godt blåst!

• Liker 1
Skrevet

Når hun spiller trompet blåser hun, så dette ser dårlig ut

Kjøp heller en leppefisk 

Skrevet

Trombonister er regnet som de beste kysserne, fordi de ikke spisser leppene så voldsomt.
Trompetister er nok i den andre enden av skalaen, sammen med klarinettister og saksofonister, mye leppespissing og lite gode kyssere.
Om de er spesielt gode på blowjobs, kan jeg ikke tenke meg. Du skal jo ikke blåse på den.

Skrevet

Her er det nok mange som ikke har forstått hvordan munn og lepper brukes når man spiller musikkinstrumenter som er munnblåste. Det er absolutt ingen ting som har den fjerneste relevans til suging her.

Operasangere har heller intet fortrinn.

Normale, friske lunger og et åpent sinn holder i massevis. Musikere og sangere suger ikke bedre enn andre. Dere lever i en fantasi. (Ja, jeg snakker av erfaring).

Anonymkode: 86ffa...94c

Skrevet
Den 17 August 2016 at 1.10, AnonymBruker skrev:

Gå for operasangere - de lærer slike syke teknikker for å åpne svelget og puste med nesen. Pluss at musikere er litt løs på tråden, så operasangerinner gir meget gode bjs...

Anonymkode: 3f6c9...78a

Musikere er ikke mere løse på tråden enn andre. De er et tversnitt av befolkningen, som alle andre yrkesgrupper. Noen opersangerinner gir gode blowjobs - andre er helt elendige, eller vil ikke i det hele tatt. Det har ingen ting med yrket å gjøre.

Anonymkode: 86ffa...94c

Skrevet

Ahhh, du kommer til å bli så skuffet. En trompetist vil jo bare blåse opp loffen din som om det var en ballong, intet mer må du jo forstå. Sikler spytt gjør de også, ikke særlig sexy.

Anonymkode: a496c...4cb

Skrevet

Altså, jeg har spilt klarinett i 7 år, og ja. Man blir sterkere, men det er i hovedsak lungene som blir godt trente, ikke munnen (selv om muskulaturen der også blir trent - PÅ Å BLÅSE... ). Du kan sikkert få noen koselige dykkeropplevelser med henne i tropiske farvann. 

Anonymkode: 75f96...ef8

Skrevet
Den 18.8.2016 at 7.51, Uredd skrev:

:fnise:

Likeså er pianister og gitarister sykt gode på fingring... :nigo:

Tull, gitarister er bare masse fancy moves som egentlig ikke fører noe sted. Dessuten er det ganske hjelpeløse uten resten av bandet. Det du vil ha er en trommis, de har rytme, er fingerferdige og driver hele showet. (Pianister har jeg ingen erfaring med.)

Anonymkode: 8f23b...f9a

Skrevet (endret)

Hvis din greie er at hun strammer leppene, legger dem helt på tuppen av penis og blåser inn i hullet av all sin kraft så har du nok en litt av en opplevelse foran deg ja! Fest et notestativ rundt penisroten og legg deg tilbake og nyt. Foreslår å starte rolig med Morgenstemning, og så Flight of the Bumblebee når du nærmer deg klimaks.

Endret av Cuntzilla
Skrevet
Den 19.8.2016 at 11.31, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg har spilt klarinett i 7 år, og ja. Man blir sterkere, men det er i hovedsak lungene som blir godt trente, ikke munnen (selv om muskulaturen der også blir trent - PÅ Å BLÅSE... ). Du kan sikkert få noen koselige dykkeropplevelser med henne i tropiske farvann. 

Anonymkode: 75f96...ef8

Takk for et seriøst svar, blant alle tulle-svarene :)

Anonymkode: da285...3f8

Skrevet
Den 19.8.2016 at 11.23, AnonymBruker skrev:

Musikere er ikke mere løse på tråden enn andre. De er et tversnitt av befolkningen, som alle andre yrkesgrupper. Noen opersangerinner gir gode blowjobs - andre er helt elendige, eller vil ikke i det hele tatt. Det har ingen ting med yrket å gjøre

Så alle er et tverrsnitt av befolkningen? Presten og bartenderen er akkurat like løse på tråden?

Anonymkode: 83f6a...e65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...