AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Jeg er så misunnelig på at så mange vanlige i gaten har blitt like flinke som Kardashian til å sminke seg <3 Har så lyst til å lære å legge øyenskygge og eyeliner, lebestift slik de gjør det osv. Så del alle dine favoritt videor og sminkekanaler takk så jeg kan lære Anonymkode: 70038...328 1
Dark Angelina Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Jeg følger Celina Karine, Agnes Lovise og Eveline Karlsen på youtube, syns disse jentene er knall flinke til å sminke seg! 1
Djungelvrål Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så misunnelig på at så mange vanlige i gaten har blitt like flinke som Kardashian til å sminke seg <3 Har så lyst til å lære å legge øyenskygge og eyeliner, lebestift slik de gjør det osv. Så del alle dine favoritt videor og sminkekanaler takk så jeg kan lære Anonymkode: 70038...328 Jeg håper for guds skyld ikke at vanlige folk på gata sminker seg som Kim K og ko. De ser jo ut som dragqueens hele gjengen. (ikke så rart når alle triksene i boka kommer fra nettopp dragqueens) De bruker photoshootsminke til daglig. Ikke gjør det i Norge...hvis ikke du vil ha mange rare blikk. Slike mennesker blir heller ikke tatt veldig alvorlig...synd men sant.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #5 Skrevet 18. august 2016 Jeg bruker ikke å se på disse videoene... hallo, disse videone går på "hurtig" - sånn som de damene styrer, så må de jo bruke en time på badet! Jeg bruker toppen 10 min! Jeg starter med å rense huden og føre på en god fuktighetskrem til fjeset og en øyekrem til øynene. Lar dette trekke inn et par minutter. Så påfører jeg primer, men kun der jeg har store porer, på nesen, ved siden av nesen øverst på haka og på midten av panna. Da får jeg en jevn og glatt hud. Påfører så foundation og eventuelt litt concealer hvis jeg føler for ekstra kamuflasje. Dekker under øynene for å skjule mørke ringer, litt under nesevingene og litt rundt munnen, da kommer munnen bedre frem. Så tegner jeg opp leppekonturene med en farge som er veldig lik den naturlige. Jeg legger forsiktig litt contouring i en mørkere farge under kinnbeinet og en lysere over kinnbeinet, duser det ut. Så børster jeg på pudder for å feste sminken og for en matt look. Jeg bruker en sort eyeliner i blyantform og tegner forsiktig langs vippekanten, fra ytterste 2/3 avm underlokk og hele overlokket, men tynt innerst og tykkere jo lenger ut jeg kommer, så skråner jeg den forsiktig opp. Tegner på brun med en brungrå øyebrynsblyant, tegner forsiktig et og et strøk så det blir naturlig. Øyeskygge - legger en lys perlemor under øyebryne og innerst i øyekroken, så en varm beige på hele øyelokket, en mørkere varm beige i globalen og skråner ut, en lysbrun ytterst i øyekroken. Så påfører jeg mascara. Litt rouge på kinna og litt lipgloss. Anonymkode: 1db6b...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå