AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Hei, lurer på om jeg skal bli trist eller skuffet men min beste venninne på 45 år hadde ett ONS (hun hadde ikke hatt sex på 3,5 år) med en perifer forretningsforbindelse i Sveits. De brukte ikke prevensjon. Min venninne trodde hun ikke ble gravid pga alder og han hadde sagt klart ifra at han ikke ønsket barn (han har kone og barn på 15 år der hjemme). Konen og han sov visst i separate rom og hun ønsket aldri sex med ham. Nå betrodde hun meg at hun er kvalm og gravid i 2 måned. Vanskelig situasjon! De har jo ikke noe forhold. Hun bor i Oslo og har sterk økonomi...men hvem vil ha barn med en man egentlig ikke kjenner ordentlig og ikke er i forhold med?! Det ville være en skam. Anonymkode: ae25f...eb9 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Anonymkode: 3b151...b96 TS her, synes det er vanskelig å gi råd til henne...tør ikke å anbefale henne abort. Men det er selvinnlysende at hun ikke bør få barnet. Tenkte andre her hadde erfart noe lignende? Anonymkode: ae25f...eb9
Sinsiew Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Dette har du jo ingen ting med.. Hun lever sitt liv, du ditt. Ikke noe vits i å anbefale henne verken det ene eller det andre. 11
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 Ja jeg kjenner en som bare gikk ut på byen og fant en tilfeldig å ha sex med i den hensikt å bli gravid. Nå har hun et barn som ikke har noen far i livet sitt, fordi hun oppga til nav at hun ikke vet hvem faren er. Han vet heller ikke at han er far. Det synes jeg er forkastelig, men sånn kan skje når folk har tilknytningsskader selv og ikke forstår at de burde løse sine psykologiske vansker før de får barn. Noen ser det ikke selv, dessverre. Det er kvinner som gjør dette. Jeg synes de er egoistiske om de burde ha forstått at de frarøver dette barnet en god ogmstøttenede far. Men det er jo ikke alle som skjønner selv hva de egentlig holder på med. De vil bare ha barn, og mannen er middelet. Da synes jeg det er mer fair å dra til en fertilitetsklinikk i Danmark. Da slipper man å lure en annen mann i det minste, selv om ikke det gir barnet noen far. Anonymkode: 29771...a57 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg kjenner en som bare gikk ut på byen og fant en tilfeldig å ha sex med i den hensikt å bli gravid. Nå har hun et barn som ikke har noen far i livet sitt, fordi hun oppga til nav at hun ikke vet hvem faren er. Han vet heller ikke at han er far. Det synes jeg er forkastelig, men sånn kan skje når folk har tilknytningsskader selv og ikke forstår at de burde løse sine psykologiske vansker før de får barn. Noen ser det ikke selv, dessverre. Det er kvinner som gjør dette. Jeg synes de er egoistiske om de burde ha forstått at de frarøver dette barnet en god ogmstøttenede far. Men det er jo ikke alle som skjønner selv hva de egentlig holder på med. De vil bare ha barn, og mannen er middelet. Da synes jeg det er mer fair å dra til en fertilitetsklinikk i Danmark. Da slipper man å lure en annen mann i det minste, selv om ikke det gir barnet noen far. Anonymkode: 29771...a57 Har du lest? Hun trodde ikke kunne ha barn. Anonymkode: 0711f...45c
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #8 Skrevet 17. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har du lest? Hun trodde ikke hun kunne ha barn. Anonymkode: 0711f...45c Anonymkode: 0711f...45c
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #9 Skrevet 17. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har du lest? Hun trodde ikke kunne ha barn. Anonymkode: 0711f...45c Hun sier så, men de fleste kvinner på 45 år vet jo at de fremdeles burde bruke prevensjon. De fleste fornuftige mennesker beskytter seg uansett for kjønnsykdommer med kondom ved tilfeldig sex. Anonymkode: 29771...a57 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #10 Skrevet 17. august 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun sier så, men de fleste kvinner på 45 år vet jo at de fremdeles burde bruke prevensjon. De fleste fornuftige mennesker beskytter seg uansett for kjønnsykdommer med kondom ved tilfeldig sex. Anonymkode: 29771...a57 Du må slutte med dette vrøvlet ditt, du skriver kanskje som ab-men jeg skjønner godt hvem du er. Anonymkode: 0711f...45c 3
Bokdamen Skrevet 17. august 2016 #11 Skrevet 17. august 2016 Tror nok din 45 (!) år gamle venninne er gammel nok til å finne ut av dette selv, uten at du står på siden og dømmer henne... 13
Zienna Skrevet 17. august 2016 #12 Skrevet 17. august 2016 Ikke bry deg om alle disse "hvorfor-bryr-du-deg-folkene" på KG! Klart du tenker på hva som er best for din venninne! Hva sier din venninne om situasjonen hun er i? Er hun rede for å være alenemor, å aldri ha avlasting av en far til barnet sitt? Kanskje hun er? Alternativet er å aldri få barn. Skam er det siste som betyr noe.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #13 Skrevet 18. august 2016 6 timer siden, Zienna skrev: Ikke bry deg om alle disse "hvorfor-bryr-du-deg-folkene" på KG! Klart du tenker på hva som er best for din venninne! Hva sier din venninne om situasjonen hun er i? Er hun rede for å være alenemor, å aldri ha avlasting av en far til barnet sitt? Kanskje hun er? Alternativet er å aldri få barn. Skam er det siste som betyr noe. Jeg tror vel egentlig at hun i det lange løp ikke er klar. Hun reiser jevnlig utenlandsk med jobb og privat og har etablert et liv med sine rutiner. Hun var forlovet og fikk sitt eneste barn da hun var 40. Hun og ex.forloveden har delt bosted og bor side om side. Tror jeg vil sterkt anbefale abort. Anonymkode: ae25f...eb9
MapleSirup Skrevet 18. august 2016 #14 Skrevet 18. august 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror vel egentlig at hun i det lange løp ikke er klar. Hun reiser jevnlig utenlandsk med jobb og privat og har etablert et liv med sine rutiner. Hun var forlovet og fikk sitt eneste barn da hun var 40. Hun og ex.forloveden har delt bosted og bor side om side. Tror jeg vil sterkt anbefale abort. Anonymkode: ae25f...eb9 Jeg synes ikke DU trenger å anbefale en 45-åringen noe som helst her. Men for å svare på overskriften (som bør henge sammen med temaet), så er det mange millioner mennesker som har fått barn med folk fra vest-Europa, ja. 9
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #15 Skrevet 18. august 2016 Nå er vel hun voksen nok, til å selv bestemme om hun skal ta abort eller ikke. Og om hun får barn, med en mann fra utlandet, så er vel ikke det en stor skam. Flere kvinner får barn, med menn de nesten ikke kjenner. Anonymkode: 25f54...72f 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #16 Skrevet 18. august 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er vel hun voksen nok, til å selv bestemme om hun skal ta abort eller ikke. Og om hun får barn, med en mann fra utlandet, så er vel ikke det en stor skam. Flere kvinner får barn, med menn de nesten ikke kjenner. Anonymkode: 25f54...72f Sistnevnte gjelder vel kvinner som er...kall det ressurssvake? Tror venner i vår krets vold ha uglesett en som fikk barn med en forretningsforbindelse hun ikke kjenner godt/ikke er i forhold med/bor i ulike land! Anonymkode: ae25f...eb9
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #17 Skrevet 18. august 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig situasjon! De har jo ikke noe forhold. Hun bor i Oslo og har sterk økonomi...men hvem vil ha barn med en man egentlig ikke kjenner ordentlig og ikke er i forhold med?! Det ville være en skam. Anonymkode: ae25f...eb9 I løpet av livet så får man ikke alltid i pose eller sekk. Det gjelder også single kvinner på vestkanten som lever som isdronninger uten å få napp i flere år. Når man er så gammel og blir gravis ved ONS så har man også et annet problem som heter allmenne kunnskaper. Anonymkode: 48990...217
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #18 Skrevet 18. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I løpet av livet så får man ikke alltid i pose eller sekk. Det gjelder også single kvinner på vestkanten som lever som isdronninger uten å få napp i flere år. Når man er så gammel og blir gravis ved ONS så har man også et annet problem som heter allmenne kunnskaper. Anonymkode: 48990...217 Du snakker sikkert generelt her, du kjenner jo ikke situasjonen. Hun det gjelder har barn, var forlovet og sikkert ingen isdronning. De involverte vet sikkert at det finnes noe som heter prevensjon. Det betyr ikke at alle alltid lykkes med prevensjonen... Som opplyste mennesker vet en jo også at abort er et alternativ. Anonymkode: ae25f...eb9
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #19 Skrevet 18. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror vel egentlig at hun i det lange løp ikke er klar. Hun reiser jevnlig utenlandsk med jobb og privat og har etablert et liv med sine rutiner. Hun var forlovet og fikk sitt eneste barn da hun var 40. Hun og ex.forloveden har delt bosted og bor side om side. Tror jeg vil sterkt anbefale abort. Anonymkode: ae25f...eb9 Hvis hun allerede har et barn på 5 år, så vet hun jo hva hun går til. Det blir sikkert annerledes denne gangen, fordi hun ikke har en eks hun kan dele omsorgen med, men hun vet jo absolutt hva hun går til. Skjønner ikke hvorfor du laget en tråd om dette, det har jo vært tydelig fra begynnelsen at du mener hun burde ta abort. Anonymkode: 3592c...813 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. august 2016 #20 Skrevet 18. august 2016 Dette har du ingenting med, la det ligge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå