AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Finnes det ingen jenter som har vors og ønsker en naken mann som skal ta imot gjestene, åpne døra, ta jakkene deres, servere de misserende og så videre? Anonymkode: f3874...787
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Jeg tror det er veeeeeeeldig nisjemarked Anonymkode: ee1b3...9f4
Million Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Jeg vil ikke ha en dinglende penis i nærheten av ting som skal serveres til meg, nei :-) Jeg tror det er, som nevnt ovenfor, et veldig lite nisjemarked. Vet ikke engang om utdrikningslag ville gått for noe sånt noe. Kanskje. Hva mener du forøvrig med "servere de misserende"...? Hva er "misserende"?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 1 minutt siden, Million skrev: Jeg vil ikke ha en dinglende penis i nærheten av ting som skal serveres til meg, nei :-) Jeg tror det er, som nevnt ovenfor, et veldig lite nisjemarked. Vet ikke engang om utdrikningslag ville gått for noe sånt noe. Kanskje. Hva mener du forøvrig med "servere de misserende"...? Hva er "misserende"? Musserende, kanskje? Anonymkode: 575c3...450
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 1 minutt siden, Million skrev: Jeg vil ikke ha en dinglende penis i nærheten av ting som skal serveres til meg, nei :-) Jeg tror det er, som nevnt ovenfor, et veldig lite nisjemarked. Vet ikke engang om utdrikningslag ville gått for noe sånt noe. Kanskje. Hva mener du forøvrig med "servere de misserende"...? Hva er "misserende"? Musserende 😂 Anonymkode: f3874...787
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 Jeg har inntrykk av at kvinner og menn har litt ulikt forhold til nakenhet. Menn synes ofte det er råsexy med ei naken dame, mens kvinner ofte synes de kan bli litt påtrengende. Anonymkode: cf7a2...743
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #8 Skrevet 17. august 2016 Nei, dette er først og fremst en guttefetisj. Anonymkode: 341c1...e8a
SlemUlv Skrevet 17. august 2016 #9 Skrevet 17. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det ingen jenter som har vors og ønsker en naken mann som skal ta imot gjestene, åpne døra, ta jakkene deres, servere de misserende og så videre? Anonymkode: f3874...787 Joda.. det finnes kvinner som liker dette.. men vet ikke om de søker flere slaver atm
male_maid Skrevet 17. august 2016 #10 Skrevet 17. august 2016 Å finne flere jenter som liker dette sammen tror jeg du sliter med. Er du heldig finner du en.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå