Gå til innhold

Servere naken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det ingen jenter som har vors og ønsker en naken mann som skal ta imot gjestene, åpne døra, ta jakkene deres, servere de misserende og så videre? 

Anonymkode: f3874...787

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er veeeeeeeldig nisjemarked

Anonymkode: ee1b3...9f4

Skrevet

Jeg vil ikke ha en dinglende penis i nærheten av ting som skal serveres til meg, nei :-) Jeg tror det er, som nevnt ovenfor, et veldig lite nisjemarked. Vet ikke engang om utdrikningslag ville gått for noe sånt noe. Kanskje.

Hva mener du forøvrig med "servere de misserende"...? Hva er "misserende"?

Skrevet
1 minutt siden, Million skrev:

Jeg vil ikke ha en dinglende penis i nærheten av ting som skal serveres til meg, nei :-) Jeg tror det er, som nevnt ovenfor, et veldig lite nisjemarked. Vet ikke engang om utdrikningslag ville gått for noe sånt noe. Kanskje.

Musserende, kanskje? 

Anonymkode: 575c3...450

Skrevet
1 minutt siden, Million skrev:

Musserende 😂

Skrevet

Jeg har inntrykk av at kvinner og menn har litt ulikt forhold til nakenhet. Menn synes ofte det er råsexy med ei naken dame, mens kvinner ofte synes de kan bli litt påtrengende.

Anonymkode: cf7a2...743

Skrevet

Nei, dette er først og fremst en guttefetisj. 

Anonymkode: 341c1...e8a

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det ingen jenter som har vors og ønsker en naken mann som skal ta imot gjestene, åpne døra, ta jakkene deres, servere de misserende og så videre? 

Joda.. det finnes kvinner som liker dette.. men vet ikke om de søker flere slaver atm 

Skrevet

Å finne flere jenter som liker dette sammen tror jeg du sliter med. Er du heldig finner du en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...