Gjest PetterPanne Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 (endret) Gidder du å opprette en anonym tråd for meg på Seksualitet eller Graviditet på KG og med tittel: "Når kan jeg teste meg?" Også fylle inn dette: "Jeg hadde sex med en fyr for en uke siden. Jeg vet man kan bli gravid selv om mannen ikke kommer inni deg, men han gjorde altså ikke det og selve seansen varte ikke lenge. Når kan jeg tidligst teste meg? Bruker ikke prevensjon og vi brukte ikke kondom heller" Og legg til "Hvilke tester anbefaler dere for sikrest mulig resultat? Blir for dumt å gå til lege for blodprøve syns jeg og gynekologen jeg vanligvis går til har lang ventetid" Gjør dette på vegne av ei venninne som blir idiot i fylla, og som ikke tør opprette konto på KG Edit: oops Endret 17. august 2016 av PetterPanne glemte anonymknappen
QQbaby Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Hvorfor kan ikke du gjøre dette selv? Er ikke rart Norge går under når folk er blitt så tiltaksløse!
Ferny Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Man kan forvente positiv test (dersom man er gravid) fra første dagen man forventer mensen. For å være helt sikker på at man ikke er gravid, så bør man vel ta en test noen dager senere også dersom mensen ikke dukker opp. Ellers selger de pålitelige tester på apoteket.
Gjest PetterPanne Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 9 minutter siden, QQbaby skrev: Hvorfor kan ikke du gjøre dette selv? Er ikke rart Norge går under når folk er blitt så tiltaksløse! Jeg poster på vegne av en venninne. Jeg er mann og kan ikke bli gravid sist jeg sjekket.
Gjest PetterPanne Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 4 minutter siden, Ferny skrev: Man kan forvente positiv test (dersom man er gravid) fra første dagen man forventer mensen. For å være helt sikker på at man ikke er gravid, så bør man vel ta en test noen dager senere også dersom mensen ikke dukker opp. Ellers selger de pålitelige tester på apoteket. Ok takk!
Million Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 (endret) 5 minutter siden, PetterPanne skrev: Jeg poster på vegne av en venninne. Jeg er mann og kan ikke bli gravid sist jeg sjekket. Du kan poste et anonymt innlegg selv. Du trenger ikke be andre om å poste for deg. Selv om du er mann og ikke kan bli gravid kan du fint poste innlegg om akkurat hva som helst. Man kan ta en test ca 3 uker etter det ubeskyttede samleiet. Tester man for tidlig, kan man få falskt resultat, og den kan vise at man IKKE er gravid selv om man faktisk er det. Så man bør vente til tidspunktet for forventet menstruasjon. Vet man ikke det (enten fordi mensen er uregelmessig eller fordi man aldri har notert seg det), så bør man altså vente ca to og en halv til tre uker etter at samleiet fant sted. Graviditetstester får man kjøpt på absolutt alle apotek. Man kan også bestille på nett, har jeg skjønt, men da må man vel ut med porto også. Endret 17. august 2016 av Million
QQbaby Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 3 minutter siden, PetterPanne skrev: Jeg poster på vegne av en venninne. Jeg er mann og kan ikke bli gravid sist jeg sjekket. Forstår fortsatt ikke hvorfor du ikke klarer å legge ut en anonym post for venninna di selv. Sist jeg sjekket kunne også menn uten mulighet for graviditet bruke anonym funksjonen her på kg.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #8 Skrevet 17. august 2016 Herregud folkens, han glemte jo å trykke på ab knappen. Synes forøvrig det var slapt gjort å bare copy & paste mailen hennes, eller hva det nå var. Tror hun så for seg at du skulle lage en tråd som om du var henne. Er det snakk om kjønnssykdommer eller graviditet? Er hun under 25 så kan hun, og bør hun, teste seg gratis for klamydia og andre ting på helsestasjon for ungdom. Google for å finne ut hvor den ligger der hun bor. Som nevnt tidligere bør hun vente 3-4 uker med graviditetstest. Anonymkode: 82384...f43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå