Skelly Skrevet 17. august 2016 #1 Del Skrevet 17. august 2016 Har nettop begynt som student på høyskolen, og har i den forbindelse vurdert å skaffe meg en ny skriver (som faktisk fungerer :p). Samtidig vet jeg at typen har lyst på en fotoprinter. Går det an å bruke vanlig 80g papir i disse maskinene, eller må du bruke slik fancy fotopapir? Koster jo litt mer, men det blir jo to fluer i en smekk tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 17. august 2016 #2 Del Skrevet 17. august 2016 Min erfaring med vanlig papir til foto er ikke det beste, da må du over på det du kaller fancy papir. Men det er og noe der at, printer må kunne vite hva den får slik at den får stilt seg inn på gitt kvalitet. Min HP mener jeg da finner ut selv hva den har fått, den gamle måtte jeg gi onformasjon om hva den fikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skelly Skrevet 17. august 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Mener, kan jeg kjøpe en fotoprinter og bruke den til å skrive ut for eksempel en fagoppgave eller en jobbsøknad på vanlig papir? Uten å måtte kjøpe to maskiner liksom 😅 Edit: Nei nå er det jeg som tuller. Leste litt rart. Takk for svar :). Da kjøper jeg en fotoprinter! Endret 17. august 2016 av Skelly 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå