tussi680 Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Hva vil dere som har erfaring med dette foret til voksen innekatt si? Jeg ser det har fått mange stjerner så går ut ifra at det er et bra for. Håper på noen tilbakemeldinger her. Kjøpte en liten pose i dag for å se hva katten min synes, og hun har spist av det og lagt seg til ro akkurat nå,
Gjest StripeyPanda Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Hills, Royal canin, Orijen og andre produkter man får hos dyrebutikk eller dyrlege er bra for Fullverdig for som ikke trengs noe ekstra til. Friskies og whiskas fra dagligvaren har altfor mye salt og for lite næring. Så legg penger i kvalitetsfor, som vil spare deg noen kr i det lange løp; både i mengde for og dyrlegeregninger
tussi680 Skrevet 17. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2016 Takk for svar. Nå er koppen hennes tom, Hadde bare på så det dekket bunn i en liten katteskål ho har. Jeg ser at jeg må veie både pus og gå etter formengde pga vitaminmengdene ho skal ha i seg. Det er jo greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå