Gå til innhold

CELLBES lurer folk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte litt klær i fra såkalte seriøse nettbutikker. Når pakken kommer så er produsenten Cellbes. Kjæringbutikken Cellbes.
Jeg har noen eldre i familien som har bestilt derfra og som mener det er helt grusomme klær. Det er rett og slett klær som har blitt lappet i sammen av laken, duker og gardiner som de selger billig. Når man da bestiller i fra Nelly eller noe og avsender da er Cellbes så er faktisk dette ulovlig og skjult markedsføring.

Hadde det stått cellbes på nettsiden så hadde man ikke ikke bstilt så stygge klær.

Hvorfor gjør dem sånn? Er det et salgstriks? Selv bestemoren min nekter å bruke klær fra cellbes.

Anonymkode: 027e5...e3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor/på hva sto Cellbes oppført som produsent?

Hvilke andre butikker bestilte du fra? Du skriver "nettbutikker" og når "pakken" kom. Jeg har aldri bestilt fra Nelly, men finner ingenting når jeg søker på Cellbes. Kan du linke til hvilke plagg du bestilte fra Nelly som ble sendt fra Cellbes?

Anonymkode: 174a8...e77

Skrevet

Har da aldri lagt merke til noe om Cellbes når jeg har bestilt klær fra Nelly. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bestilt mye fra diverse nettbutikker, men har aldri fått pakker med Cellbes på :klo:

Skrevet

Men du bestiller vel bare klær du liker? Har det noe å si for din smak om det står Nelly eller Cellbes som avsender på pakka?

• Liker 3
Skrevet

Var klærne fine i nettbutikken og så ble de plutselig kjerringaktig og forferdelige når du så at det sto Cellbes?
Forstår ikke helt problemstillingen her.....

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet

haha weird....

Anonymkode: d5164...792

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg har nettopp bestilt noen plagg fra Cellbes. Håper virkelig ikker de lurer meg og sender meg varer fra Nelly, fjortisbutikken Nelly! Tenk om dama på posten tror jeg er desperat og prøver å presse meg inn i klær fra Nelly framfor å hande hos Cellbes, som passer bedre for ei moden dame som meg. Livet kan være hardt og brutalt...

Edit: Ser at Cellbes eies av Consortio Fashion Group som også eier Halens og Bubbleroom. Var det noen av dem du bestilte fra? Så vidt jeg kan se har ikke Nelly noe med Consortio å gjøre.

Endret av Perelandra
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...