AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Hunden vår har den siste halvannen mnd hatt en del oppblåst mage. Plutselig begynte hun å prompe en del, men ikke kjempemye heller. Mer enn før, da jeg kanskje merket det en til to ganger i uka, bare, hun får alle turene hun alltid har pleid å få, ingen løpetid på noen mnd, spiser og drikker normalt. Litt løsere i magen i denne perioden enn hun var før. er det bare varmen? Eller kan hun begynne å reagere på foret sitt sånn helt ut av det blå? Hun har hatt det samme foret de siste tre årene. Anonymkode: 95bbf...fbf
Reveenka Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Det kan tenkes at innholdet i hundefôret er blitt endret og at hunden din ikke tåler det så godt lenger. Endringer i innhold skjer stadig vekk, jeg vet Pro Plan har endret sitt fôr for en tid tilbake og at mange er blitt misfornøyde med det merke. Så jeg ville heller forsøkt en ny variant. Kornfritt kanskje, noe som ikke gjærer så mye? Acana, Taste of the wild, Orijen? Eller Vom og hundemat?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Takk, da prøver vi nok orijen! Har brukt royal canin, og det er nå tomt, så det passet fint 😊 TS Anonymkode: 95bbf...fbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå