AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Jeg har fri fra jobb i dag. Jeg kom ut av dusjen og hadde tatt på undertøy. Gikk ut i stuen og ser en mann på verandaen min! Han så meg og jeg løp inn på badet igjen. Fikk hivd på meg klær og spurte hva han skulle. Jo, han var sendt av BBL for skrape rekkverket og så male. Greit nok, men hvorfor kan de ikke gi ut nabovarsel, sånn at man kan være litt forberedt? Jeg kunne jo ha gått naken ut i stuen og der står det en mann på verandaen. Ikke greit. Er det for mye å spørre om de kan gi oss beskjed? Før de sender folk som skal gjøre vedlikehold på utsiden. De tenker kanskje at folk er på jobb på dagen, men det er jo folk som jobber skift, er sykemeldt, pensjonert, har fri osv. Jeg krever kanskje for mye, men liker å være forbredt. Anonymkode: 1340a...411
Linnpinn9 Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Synes ikke du ber om for mye nei. Hadde ikke likt det selv at det plutselig sto en mann på verandaen min. De kan legge et skriv i posten. Sånn dere kan være forbredt den dagen og ikke gå naken ut i stuen 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Er du sikker på at han ikke jug? Og trodde hjemmet ditt var tomt..? Anonymkode: cedf5...e13 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at han ikke jug? Og trodde hjemmet ditt var tomt..? Anonymkode: cedf5...e13 Juger om hva? Anonymkode: 1340a...411
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Juger om hva? Anonymkode: 1340a...411 Seriøst? Skjønner du virkelig ikke hva jeg mener? Anonymkode: cedf5...e13 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 Og hvordan har den mnen kommet op på din veranda? Og hva mener du bbl = boligbyggelaget altså forretningsfører for brl har med saken å gjøre? Begynn å kle på deg eller trekk for gardinene dine. Anonymkode: 2bf23...bca
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan har den mnen kommet op på din veranda? Og hva mener du bbl = boligbyggelaget altså forretningsfører for brl har med saken å gjøre? Begynn å kle på deg eller trekk for gardinene dine. Anonymkode: 2bf23...bca Med en stige vel. Mener du virkelig at jeg skal ha gardinene trekt for hver dag? Begynn å kle på deg? Jeg spørre om jeg krever for mye om jeg spørr om de kan gi oss nabovarsel. Anonymkode: 1340a...411 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #8 Skrevet 17. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Skjønner du virkelig ikke hva jeg mener? Anonymkode: cedf5...e13 Hvorfor tror du jeg spørr da? Anonymkode: 1340a...411
Gjest Raiu Skrevet 17. august 2016 #9 Skrevet 17. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du jeg spørr da? Anonymkode: 1340a...411 Om det kanskje var en perversj fyr som ville titte litt, eller en som skulle bryte seg inn så tok du han på fersken
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #10 Skrevet 17. august 2016 Et øyeblikk siden, MXB skrev: Om det kanskje var en perversj fyr som ville titte litt, eller en som skulle bryte seg inn så tok du han på fersken Jepp. Det var det jeg tenkte. Anonymkode: cedf5...e13 1
Gjest Rose11 Skrevet 17. august 2016 #11 Skrevet 17. august 2016 Ring BBL og spør om de kan gi ut nabovarsel. Skader ikke å ringe Verste som kan skje er at de sier nei, men skjønner ikke hvorfor de skulle si nei.
Gjest Rose11 Skrevet 17. august 2016 #12 Skrevet 17. august 2016 7 minutter siden, MXB skrev: Om det kanskje var en perversj fyr som ville titte litt, eller en som skulle bryte seg inn så tok du han på fersken Da er han jammen meg desperat. Gå opp på verandaen til folk for å se om det er en naken babe i stuen. Sært
Million Skrevet 17. august 2016 #13 Skrevet 17. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og hva mener du bbl = boligbyggelaget altså forretningsfører for brl har med saken å gjøre? Anonymkode: 2bf23...bca Det er jo styret som har bestemt at verandaene i borettslaget skal pusses opp, og som har bestilt arbeidsfolkene dit. De (styret) kunne jo godt ha orientert beboerne sine med et skriv i postkassene om at "nå er det bestilt arbeidsfolk til dato da og da for oppussing av verandaene" osv. Det er det normale å gjøre, det som pleier å gjøres i borettslag når arbeid skal utføres. 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #14 Skrevet 17. august 2016 I vårt borettslag blir det lagt lapper i postkassene, hengt opp lapper på tavla i oppgangen og lagt ut på borettslagets facebook-side dersom det skal gjøres noe som påvirker beboerne. Noen ganger blir det oppgitt et vagt tidspunkt, f.eks uke 10-12, men da blir det ofte presisert mer nøye i oppgangene et par dager før arbeidet setter igang. Mindre arbeider, som ikke påvirker beboerne blir bare opplyst som planlagte arbeider i en rapport vi får en gang i året, på facebook litt før og så i papirene til neste årlige generalforsamling. Anonymkode: c3930...529
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå