Gå til innhold

Er så frustrert og lei! 10dpo


Gjest Theakri

Anbefalte innlegg

Gjest Theakri

10dpo og blenda hvit test. konkluderer med at håpet for å få se to streker faller drastisk.. er så LEI! men føler det er så annerledes denne mnd, har hatt noen syke stikkninger i magen, konstant mensmurringer og kvalme. I går besvimte jeg nesten inne på butikken og hele kroppen føltes rar. Drømmer hver eneste natt om at jeg er gravid, har fått kviser som har kommet og gått i løpet av en dag.. Og i går kveld 9dpo fikk jeg rosa på papiret, ikke så mye men det var synlig. venter tante rød om ca 5 dager... Har jeg noen sjanser i det hele tatt? føler at den sensitive testen burde slått ut nå..vet at jeg ikke er alene om dette, er nettopp derfor jeg vet at dere kjenner igjen denne følelsen. Måtte få ut litt frustrasjon, og trenger å høre noen gode historier fra dere:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være EL har vært litt sen, og at egget kan ha festet seg på det du trodde var 9DPO? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri

Tok el test så er ganske sikker på at el var for 10 dager siden... jaja, får prøve igjen når tanta melder sin ankomst! kjenner ut som hun er på vei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vises ikke garantert før 14 dager DPO, så hvorfor orker du å utsette deg selv for unødvendig skuffelse? 10 DPO er jo tidlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 17% sjanse for å få en falsk negativ test, når du er på dpo10- jeg er i samme situasjon som deg. Jeg er 80% sikker på at jeg er gravid. Er 2 dager over mensen, er på dpo12 - har testet med siden dpo8- men kun fått negative tester.  Men kroppen føles annerledes ut- har stikninger i eggstokkene- som stråler ned mot lysken, er nummen " der nede"  svimmel hele tiden, er trøtt, får "hetetokter" hele tiden og har mensen murringer.. men ingen mens... så jeg bare venter på en positiv test 😊

Endret av stepbystep
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Men sender en klem og håper det ordner seg snart for deg :)

Anonymkode: 6029e...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Theakri
Den 18. august 2016 at 20.31, Mnjah skrev:

Det vises ikke garantert før 14 dager DPO, så hvorfor orker du å utsette deg selv for unødvendig skuffelse? 10 DPO er jo tidlig.

Ja mulig det er tidlig, men så er det jo også mange som tester positivt 8 dpo. er jo lov å håpe da! men neste pp skal jeg ikke teste før ventet mens! bortkastet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri

tok denne nå.. kom opp en strek etter 30 sek max.. Men synes streken er så tynn, så helt sikkert ødelagt test... eller?? vanskelig å se på bilde!

14031015_10210561646701137_1509952427_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også bare kontrollstreken, dessverre. Fikk også hvit test i går (10 dpo), og har mistet det meste av håpet for denne pp, men har sett at mange ikke tester positivt før 12/13 dpo, så et bittelite håp lever enda 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri

Fikk 3 positive tester i natt etter denne, testet med 3 forskjellige tester.. i dag tidlig kom tanta som vanlig, og testen var svakere igjen.. så helt sikkert kjemisk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist. Sender deg noen gode tanker. Lykke til med neste prøveperiode💕

Anonymkode: c7406...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...