AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1 Del Skrevet 17. august 2016 Noen "ok" måter å signalisere til damer at jeg har en veldig stor pikk og at jeg er ute etter typiske "size queens" der - det vil si damer som elsker stor pikk. Harry blir det uansett, men har ikke lyst å kaste bort så mye tid på damer som egentlig ikke er ute etter slikt. Anonymkode: 0c683...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #2 Del Skrevet 17. august 2016 Tror du heller skal prøve deg på en datingside/app som er spesielt for de som kun ønsker sex/FF. C-date, nakenprat osv. Jeg føler Tinder er et så vanskelig marked for menn fra før av, som faktisk ønsker seg kjæreste, at en som kommer med; "Jeg har en X cm pikk, og ønsker ei kvinne som digger det" vil slite med å finne noen. Anonymkode: f8a3f...8fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #3 Del Skrevet 17. august 2016 Ha litt humor. post noen bilder som forteller dette på en litt humoristisk måte Anonymkode: af384...856 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #4 Del Skrevet 17. august 2016 Skriv en stor skostørrelse. Damer som er opptatt av stor penis godsmiler alltid når de vet eller ser sko størrelsen ;) Håper jeg finner profilen din btw Anonymkode: e0518...24f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #5 Del Skrevet 17. august 2016 Ingen dame bryr seg om størrelsen vet du! jeg bryr meg ikke, du er ganske barnslig virker det som Anonymkode: 468a3...a37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #6 Del Skrevet 17. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skriv en stor skostørrelse. Damer som er opptatt av stor penis godsmiler alltid når de vet eller ser sko størrelsen Håper jeg finner profilen din btw Anonymkode: e0518...24f Skostørrelse burde man i hvert fall ikke gå etter. Hadde sex med en mann, med str. 47 i sko, han hadde mikro penis. Han jeg har sex med nå bruker str. 41-42 og har en stor, tykk penis. Anonymkode: a36fb...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #7 Del Skrevet 17. august 2016 I de aller fleste tilfeller henger skostørrelse og kuk-størrelse sammen. Jeg pleier å si "Du vet hva de sier; store føtter.......... store sokker" 😅😅 Anonymkode: 440c7...dcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 17. august 2016 #8 Del Skrevet 17. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen dame bryr seg om størrelsen vet du! jeg bryr meg ikke, du er ganske barnslig virker det som Anonymkode: 468a3...a37 Men du er ikke alle. Det du sier er uansett feil; det finnes mange damer som bryr seg om størrelsen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 17. august 2016 #9 Del Skrevet 17. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I de aller fleste tilfeller henger skostørrelse og kuk-størrelse sammen. Jeg pleier å si "Du vet hva de sier; store føtter.......... store sokker" 😅😅 Anonymkode: 440c7...dcc Dette har du ikke noe vitenskapelig belegg for å hevde. Undersøkelse gjort av urologer finner ingen korrelasjon mellom sko størrelse og penis lengde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #10 Del Skrevet 17. august 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: I de aller fleste tilfeller henger skostørrelse og kuk-størrelse sammen. Jeg pleier å si "Du vet hva de sier; store føtter.......... store sokker" 😅😅 Anonymkode: 440c7...dcc Penisstørrelse og skostørrelse henger ikke sammen i det hele tatt, så her kommer du nok til å gå på mang en smell Anonymkode: 2346c...023 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 17. august 2016 #11 Del Skrevet 17. august 2016 Hvorfor ikke bare skrive det rett ut i profilen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #12 Del Skrevet 17. august 2016 7 minutter siden, jabx skrev: Hvorfor ikke bare skrive det rett ut i profilen? Fordi damer liker bedre at man kommuniserer det subtilt. Anonymkode: ba141...ed5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #13 Del Skrevet 17. august 2016 Bare skriv rett ut at du har stor penis og er interresert i noen som liker dette. Det kan fremstå som litt harry for damer som ikke bryr seg om størrelse/foretrekker gjennomsnittlig, men det er ikke disse damene du er ute etter vel? Anonymkode: b1679...e86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 17. august 2016 #14 Del Skrevet 17. august 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi damer liker bedre at man kommuniserer det subtilt. Anonymkode: ba141...ed5 Hvis du bare er ute etter damer som liker monsterkuker, hvorfor bry deg om at andre damer liker det subtilt når de du ønsker å tiltrekke deg åpenbart ikke gjør det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #15 Del Skrevet 17. august 2016 ts Gikk for profilbilde av meg i bar overkropp (godt trent) og et veldig tydelig omriss av kuken "gjennom" buksa. Fått masse bra matcher, så det funket. Skal møte en dame i morgen og en annen på fredag. Anonymkode: 2a62d...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #16 Del Skrevet 17. august 2016 Legg gjerne ut bilde av deg selv og utstyr for kvalitetskontroll her Anonymkode: 47e44...467 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #17 Del Skrevet 18. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Legg gjerne ut bilde av deg selv og utstyr for kvalitetskontroll her Anonymkode: 47e44...467 Og jeg som trodde dere KG kvinner ikke likte slikt, for det kommer jo masse kjeft i de trådene som er dedikert til denne typen bilder. Anonymkode: 2346c...023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #18 Del Skrevet 18. august 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg som trodde dere KG kvinner ikke likte slikt, for det kommer jo masse kjeft i de trådene som er dedikert til denne typen bilder. Anonymkode: 2346c...023 Det er stor forskjell mellom hva kvinner sier og hva de tenker/mener. Hvor tror du "nei-betyr-ja, ja-betyr-anal" kommer fra. (det kommer fra en mann som har knekt koden for hvordan kvinner kommuniserer) Anonymkode: bc9e3...08d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2016 #19 Del Skrevet 18. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er stor forskjell mellom hva kvinner sier og hva de tenker/mener. Hvor tror du "nei-betyr-ja, ja-betyr-anal" kommer fra. (det kommer fra en mann som har knekt koden for hvordan kvinner kommuniserer) Anonymkode: bc9e3...08d Nei akkurat den der kommer av at noen synes det er greit å voldta. Anonymkode: b1679...e86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saratool Skrevet 18. august 2016 #20 Del Skrevet 18. august 2016 ta et bilde som viser bulken i buksen din. jeg ville likt å se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå