AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Det har seg slik at jeg har gått fra å være ganske mørk, til å bli blond. Stripet håret i to omganger med jevne mellomrom, avfarging til slutt med korrigering etterpå. Det laaaange håret mitt knakk rett av, er nå skulderkort, pistrete og noe tynt etter å ha klippet det 2-3 ganger i ettertid. Blondfargen er ganske varm nå, med masse ettervekst. Tok den for et par måneder siden, men frisøren tok alt for lite og det er såvidt jeg ser forskjell. Etterveksten er der enda. Er så lei frisørangsten, det å konstant avbestille timer for jeg ikke tør likevel, og ikke minst håret mitt! Klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil bli mørkblond (min naturlige farge) med litt fargespill i, satse på å bli enda lysere (som egentlig var målet) eller bare ta etterveksten. Trenger derfor en frisør som er god på fargeendringer, et hår som har vært gjennom mye og generelt veldig dyktig og vet hva som kler deg, i Bergen (Oslo kan og funke). Noen anbefalinger? Sleng gjerne med de man absolutt burde holde seg unna, LEI bomturer Anonymkode: 0a289...8b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå