Gå til innhold

Fargeleggingstegninger på nettet

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor finner jeg fargeleggingstegninger på nettet som jeg kan skrive ut til ungene som de kan fargelegge?

Var innom en dag tidligere under utklippsbilder hvor jeg fant en side hvor vi kunne velge og vrake i alt fra teletubbie til pippi, men jeg finner den ikke igjen. Kan noen hjelpe? Har en småsyk 5 åring som har så lyst til å fargelegge noe nytt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk Office Clip Art. Og så fjerner du fargene ved å øke lysstyrken og kontrasten.

Det har jeg gjort.

Gjest Kajsa-krabat
Skrevet

Eller du kan gå inn på barnasfavoritter.no...(tror jeg det er), der kan du iallefall klikke deg inn på forskjellige barne favoritter og på de aller fleste sidene var det ufargede bilder til å printe ut...

Skrevet

På CBeebies hjemmesider finner du masse:

http://www.bbc.co.uk/cbeebies/printables/printcolour/

Der er det mye som er kjent fra norsk tv også, f eks Fimblene, Teletubbiene, Byggmester Bob, Brannmann Sam, Noddy, Tassen, Starhill Ponies (ponniene på haugen), Pingu og 64 Zoo Lane (husker ikke hva den heter på norsk)

På sidene til CBeebies er det også masse annet barna kan gjøre. Sidene er på engelsk men datteren min på 5 elsker de. (men nå vil hun kun se barneprogrammene på BBC også da :roll: )

http://www.bbc.co.uk/cbeebies/

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for svar!! Nå har vi allerede skrevet ut en hel "bok" med tegninger som min håpefulle er i gang med å fargelegge. Det var rene medisinen for hun som måtte være hjemme fra barnehagen i dag... :blomst_opp:

• 6 år senere...
Gjest Marianne
Skrevet

Søk på Coloring pages på google bilder. Da får du masse :)

Skrevet

Er det tilfeldigvis noen som vet om det går ann å printe ut sånne "øysteins blyant" (han fra barnetv) maler? usikker på hva det heter.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...