AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Har sett gjennom alle alternativer, søkt på Hjelp i Word og på Google, men det virker som om det ikke er mulig å slett et dokument i Word? Finnes ingen slette-knapp, bare lagring! Mulig det er jeg som er blind, må da gå an å slette et dokument? Får ingen treff på Google for "hvordan slette dokument i Word" o.l heller. Er det noe jeg ikke har fått med meg eller? Anonymkode: b9f13...9e4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Merk at i dokumentet du har skrevet og tryk på delite. Når du går ut av dokumentet for du spørsmål om du vil lagre endringen (altså alt du har slettet) trykk ja. Anonymkode: cbc8f...9e6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Du sletter dokumentet i den mappa det ligger lagret. Anonymkode: f8eb8...83e 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 Du må jo slette dokumentet fra dataen, altså finne stedet hvor fila er lagret.. Anonymkode: 3d59e...255
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Merk at i dokumentet du har skrevet og tryk på delite. Når du går ut av dokumentet for du spørsmål om du vil lagre endringen (altså alt du har slettet) trykk ja. Anonymkode: cbc8f...9e6 Dette sletter bare innholdet, ikke selve dokumentet. Anonymkode: f8eb8...83e
Gullik Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 Windowspc? Finn mappen dokumentet er lagret i. Høyreklikk -> Slett. Done.
TheGirlWhoWaited Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 Du må gå i det skjermbildet der dokumentet ligger (desktop, eller andre foldere du har lagret det i). Dokumentet kan ikke være åpent. Så høyreklikker du, og får opp alternativet "delete".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå