AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #1 Skrevet 17. august 2016 Primært til dere menn. Hvor mye initiativ vil dere vi skal ta? Jeg har nå tatt initiativ til 2 dater og ting har gått bra. Nå har vi egentlig avtalt ny date til helgen, men har ikke hatt kontakt siden forrige uke (Det er det grunner til, så det er greit). Lurer nå på om jeg skal ta initiativ igjen nærmere daten og minne han på det, eller om jeg skal vente og se om han tar noe initiativ? Jeg føler at det har vært meg hele tiden nå, og vil ikke være den dama som maser. Syns dere sånt er mas? Anonymkode: 2456d...3be
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #2 Skrevet 17. august 2016 Hvis du har tatt initiativ to ganger på rad (dvs. også vært den som har oppsøkt kontakt), så ville jeg bare forholdt meg til daten som er uten å "minne" ham på det. Anonymkode: 0d8de...4f2 1
sjonkelrolf Skrevet 17. august 2016 #3 Skrevet 17. august 2016 Det er ikke meningen at den ene parten skal dra lasset hver bidige gang. Så hvis man er interessert må man også kunne vise det i praktisk handling, som f.eks. å ta initiativ. Jeg kan gjerne ta initiativ, men hvis jeg ikke ser at dama jeg evt. dater også gjør det samme til tider (f.eks. starter samtaler, tar initiativ til å treffes), mister jeg interessen for henne. For da viser hun ikke at hun virkelig er interessert. 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #4 Skrevet 17. august 2016 Det kommer an på fyren. Hvis det er en tafatt fyr som venter på å bli ledet, kan du egentlig aldri "mase". Men om du synes det er verdt det er en annen sak. Damer generelt er også merkelig nok livredde for å fremstå som masete, skjønner ikke hvor dette kommer fra. Men irrasjonelt er det, på samme måte som menns frykt for at de har liten penis. Anonymkode: 2bcb6...04e 2
Trøndermann Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Alltid noe litt ekstra med damer som tar initiativ. Kom igjen damer ! 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 Veldig bra at du har tatt såpass med initiativ til nå Jeg ville kanskje nevt det for han, at det hadde vært greit om han også tok litt initiativ. Kanskje han ikke har tenkt på det siden du har startet med å ta initiativet (noe som er ganske uvant for menn). Anonymkode: d922a...844 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 Kan bare snakke for meg selv, men jeg liker å jakte litt på damer. For mye initiativ, blir litt kjedelig. Anonymkode: b3a07...d1e 1
sjonkelrolf Skrevet 17. august 2016 #8 Skrevet 17. august 2016 Her har han i hvert fall ingen unnskyldning for å tro at TS ikke er interessert, utifra det TS selv forteller.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #9 Skrevet 17. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan bare snakke for meg selv, men jeg liker å jakte litt på damer. For mye initiativ, blir litt kjedelig. Anonymkode: b3a07...d1e Jeg er i hvert fall helt motsatt her og kan ikke forstå denne såkalte "jakten" folk driver å prater om. Makan til bortkastet tid med jakt og spill. Anonymkode: d922a...844 3
sjonkelrolf Skrevet 17. august 2016 #10 Skrevet 17. august 2016 Hvis en dame opptrer som uinteressert (type veldig treg til å svare på meldinger, vanskelig å avtale treff med, svarer kun på spørsmål etc) som i et spill for å virke "hard to get", så tolker jeg det som manglende interesse. Spiller ingen rolle om hun er aldri så interessert hvis hun ikke viser det på noen måte. 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #11 Skrevet 17. august 2016 Ts her. Oppfatter han ikke som en som egentlig er veldig interessert i å holde på og jakte. Vi møttes veldig tilfeldig også ble det bare sånn. Oppfatter deretter tråden dithen at det ikke er noen krise om jeg sender noe Anonymkode: 2456d...3be
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #12 Skrevet 17. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i hvert fall helt motsatt her og kan ikke forstå denne såkalte "jakten" folk driver å prater om. Makan til bortkastet tid med jakt og spill. Anonymkode: d922a...844 spennende da Anonymkode: b3a07...d1e
Gjest O.G. Skrevet 17. august 2016 #13 Skrevet 17. august 2016 Menn respekterer ikke kvinner som tar mye initiativ.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #14 Skrevet 17. august 2016 3 minutter siden, O.G. skrev: Menn respekterer ikke kvinner som tar mye initiativ. Nå har vi ikke snakket sammen siden forrige uke da, så føler ikke akkurat at det er mye med 1 melding. Litt kontakt må man jo ha også da. Dessuten svarer flesteparten av mennene her (de jeg faktisk spurte) noe annet. Anonymkode: 2456d...3be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå