Gå til innhold

Hvem har minst på brukskontoen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi konkurrere, bare for gøy? Hvem har minst på kontoen?
Jeg har 77,87 kr... Skal holde til mandag. 

Mat i fryser'n har jeg, så jeg klarer meg fint.

Anonymkode: 247e5...fed

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

34-35 kroner, sist jeg sjekka.

Anonymkode: c3f94...0cb

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

34-35 kroner, sist jeg sjekka.

Anonymkode: c3f94...0cb

Sjekk nå'a!

Anonymkode: 247e5...fed

Skrevet

737 kr frem til 12 september. Får inn like over 900kr i barnetrygd i slutten av mnd. Har 10.000 til på kontoen da, men de er satt av til elektrikerregning som kommer snart. 👌

Har fult av mat i fryseren og skapene, trenger kun påfyll av brød, melk, yoghurt og pålegg.

Skrevet

Jeg har 6500 på brukskonto frem til 12 september. Har betalt husleie og strøm og har busskort frem til 15. September og mangler bare å betale en telefonregning på 250 kroner. Skal nok overleve. Bor alene for tiden, så tenker at jeg bruker ca 600 kr i uka på mat (lager opp 5 porsjoner med mat hver gang og fryser ned 4 av dem, så bruker i snitt 50 kroner middagen). Synes dog det er litt lite i forhold til det jeg er vandt med å ha på brukskonto, men har satt av vedig mye til sparing nå nylig. 

Anonymkode: 8f546...ffa

Skrevet

1,37 kr frem til neste mandag :)

Anonymkode: c601d...5ef

• Liker 1
Skrevet

Ahhh - deilig motsetning til alle skrytetrådene her inne om inntekt og sparing. :laugh:

Anonymkode: 51e87...9aa

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri penger stående på brukskontoen.  Alt står på bufferkontoen og overføres til regningskontoen etter hvert som regninger kommer inn eller jeg bruker noe på kredittkortet. Og der står det klart til regningene trekkes på forfallsdato.

• Liker 1
Skrevet

Rentemessig er det jo svært lurt å ha så lite på brukskontoen, men hvordan gjør dere det når dere plutselig skal kjøpe noe? Overfører med nettbank i det dere skal handle? Jeg er alt for lat til å tømme brukskontoen helt, og lar det alltid stå igjen ihvertfall noen titusener der sånn i tilfelle jeg plutselig trenger penger til noe

Skrevet (endret)

3400,- Skal holde til fredag denne uka. Og det gjør det selvsagt. Det som står på konto kvelden før "lønning", går til sparekonto.

Endret av Million
  • Liker 3
Skrevet
Den 17.8.2016 at 15.31, Million skrev:

3400,- Skal holde til fredag denne uka. Og det gjør det selvsagt. Det som står på konto kvelden før "lønning", går til sparekonto.

Lurt! :blomst:

Anonymkode: 37863...b9d

Skrevet

2Kr, får mer i morra

Anonymkode: dbf69...f6f

Skrevet

0,48 kr til mandag ...

Anonymkode: 8cd23...420

Skrevet
Den 17. august 2016 at 12.08, prt90 skrev:

Rentemessig er det jo svært lurt å ha så lite på brukskontoen, men hvordan gjør dere det når dere plutselig skal kjøpe noe? Overfører med nettbank i det dere skal handle? Jeg er alt for lat til å tømme brukskontoen helt, og lar det alltid stå igjen ihvertfall noen titusener der sånn i tilfelle jeg plutselig trenger penger til noe

Jeg bruker alltid kredittkort når jeg handler, for å få utnyttet bonuser og cashback.

Skrevet
Den 17.8.2016 at 12.08, prt90 skrev:

Jeg betaler med Mastercard, og passer på å betale tilbake ganske snart og lenge før rentene begynner å løpe :)

Skrevet

Ca 2700, lønn i morgen og overfører da det jeg har igjen til sparing. Har et budsjett jeg prøver å holde meg til, da kan jeg ikke ha noe ekstra på kontoen, faller lett for fristelser 😁 

Skrevet
Den 17. august 2016 at 15.31, Million skrev:

Det var lurt, tror jeg også skal begynne å gjøre det :)

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg betaler med Mastercard, og passer på å betale tilbake ganske snart og lenge før rentene begynner å løpe :)

Smart! Da kan  ha 0 kroner på bruks-kontoen mesteparten måneden! 

• Liker 1
Skrevet

174 kr

Lønn i morgen

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke noe poeng i å betale tilbake lenge før rentene begynner å løpe. Holder å betale hele beløpet på forfallsdato. Da kan du også ha pengene stående på sparekonto inntil da og få mest mulig renter av dem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...